روزانه های سینمایی
هنرنمای پارسیان دست به کار شد، انتشار مجدد جدایی نادر از …

هنرنمای پارسیان دست به کار شد، انتشار مجدد جدایی نادر از …

موفقیت های پی در پی فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین که تازه ترین آن، کسب جایزه گلدن گلوب بود، سبب شد، بعضی از سینماهای تهران به نمایش مجدد آن اقدام کنند. این اتفاق که در نوع خود کم نظیر است، به دلیل اشتیاق مخاطبان برای دوباره دیدن فیلم در یک آیین جمعی یعنی حضور در سالن سینما است. در حالیکه موج ارسال و ابراز پیام های تبریک بار دیگر فضای رسانه ای کشور را در برگرفته است، موسسه هنر نمای پارسیان به عنوان دارنده حق رایت ویدیویی فیلم، خبر از بازنشر اثر همراه با پشت صحنه فیلم – البته بیش از گذشته – داده است. به نظر می رسد چنانچه موسسه مزبور قدری با تامل بیشتر این کار را انجام دهد و اضافات دیگری را برای فیلم در نظر گیرد، جذابیت های بیشتری بدان افزوده می شود. به عنوان مثال، انجام یک گفتگو با کارگردان اثر، تهیه گزارشی از روند موفقیت های فیلم در جشنواره های مختلف همراه با گزارش تصویری آنها و …کمک زیادی به مستند سازی این فیلم مطرح سینمای ایران خواهد کرد. در شرایطی که سیمای جمهوری اسلامی تصمیمی برای بازتاب موفقیت های فیلم ندارد، تولید برنامه ای برای تبیین نظرات موافق و مخالف در باره فیلم آگاهی بخش می باشد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • یکماه است که ما سفارش مجدد دادیم ولی به بهانه اینکه انبار گردانی دارند از توزیع معذور می باشند میخواهید امتحان کنید زنگ بزنید با همین جمله روبرو میشود

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید