روزانه های سینمایی
سوره فررند چهارم را آورد

سوره فررند چهارم را آورد

موسسه هنرهای تصویری سوره بعد از مدت ها در شبکه نمایش خانگی ظاهر شد. به موجب این گزارش، فیلم فرزند چهارم ساخته وحید موساییان تاره ترین فیلمی است که با نشان تجاری موسسه هنرهای تصویری سوره در بازار توزیع شده است.

سوره سال گذشته فیلم پروانگی با بازی سعید راد را منتشر کرده بود و پس از آن فعالیت هایش را در زمینه تامین فیلم محدود کرد.

پیش بینی می شود، فیلم های تولید شده حوزه هنری پس از اکران عمومی، اختصاصاً از سوی موسسه سوره توزیع شوند.

حوزه هنری در جشنواره سی و دوم فیلم های “امروز”، “حق السکوت”، “فرشته ها می آیند”، “مهمان داریم” و “مروا” را به نمایش گذاشته بود که فعلاً هیچیک از آنان به نمایش عمومی درنیامده اند.

این گزارش می افزاید؛ فیلم های سال ۹۱ حوزه هنری به نام های تاج محل و خسته نباشید، شانس به مراتب بیشتری برای عرضه در نمایش خانگی در هفته های آینده دارند. 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام و عرض خسته نباشید .
    اولاً بنده فیلم فرزند چهارم رو به هیچ عنوان برای مغازه تهیه نکردم چون فقط دور ریختن سرمایه و وقت مردم بود! اما فروش معراجی ها خوب بوده و بنده برای بار چهارم باید این فیلم رو دوباره از پخش کننده تهیه کنم با اینکه خودم به فیلم انتقاداتی دارم .
    اما غرض اصلی از مزاحمت راجب فیلم های خارجی است . بعضی از فیلم های خارجی نتنها خودشان حرفی برای گفتن ندارند بلکه دوبله کار هم باعث می شود تا کیفیتشان بیشتر پایین بیاید . مرد مرده جیم جارموش از تصویر دنیای هنر نمونه بارز چنین فیلمی در هفته های اخیر است . در عوض فیلمی مثل بازی اندر (ender’s game) فروش غافلگیرکننده ای داشته و بنده این فیلم را به اندازه سوپرمن و مردآهنی ۳ فروخته ام . واقعاً حیف است که در اکران آمریکا شکست خورده و دنباله اش ساخته نمی شود! در ضمن مشتری ها راجب هانگرگیمز ۲ و هابیت ۲ خیلی سئوال می کنند ، خبری درباره آنها ندارید؟
    با تشکر .

  • با سلام تصویردنیای هنر فیلمی به نام مرد مرده توزیع نکرده و فیلم خارجی اخیر ما به نام دواسلحه با بازی دنزل واشنگتن و مارک والبرگ محصول ۲۰۱۳ امریکا بود که استقبال خوبی از ان شد و چند فیلم خوب جدید هم داریم ازجمله داستان پلیس جکی جان (۲۰۱۴) ریدیک (با بازی وین دیزل ۲۰۱۳) جابز(۲۰۱۳) حادثه ای پشت سر(۲۰۱۴ با بازی نیکولاس کیج) و شهر شکسته (۲۰۱۳با بازی راسل کراو ) که به مرور توزیع میشود

  • با سلام خدمت آقای معماری گرامی
    ممکن است بگویید آیا توزیع فیلمهای خارجی در تصویر دنیای هنر همیشگی خواهد بود چون در سال گذشته تصویر دنیای هنر فیلم خارجی توزیع نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟و اینکه آیا ادامه سریال ۲۴ یا سریال دیگری در آینده خواهید داشت/
    ممنون از محبتتان

    • با سلام خدمت آقای معماری گرامی
      آیا امکان دوبله و توزیع فیلم سینمایی پادشاه شن ها وجود دارد؟
      آیا امکان دوبله و توزیع دیگر انیمیشن های اسکوبی دو که دوبله و پخش نشده اند وجود دارد؟
      زمان توزیع انیمیشن تارزان ۲۰۱۳ و جابز را می توانید اعلام کنید؟

  • اقای معماری ایا نمیخواید فیلم زودیاک چینی با بازی جکی چان رو توزیع گنید؟
    حالا که در بخش خارجی فعال شدین یه فکری برای ۲۴ کنید حیفه ناقص رها بشه اونم با دوبله استثنایی بهرام زند خواهشا جواب بدین و در سایت فعال تر باشید

  • سلام آقای معماری میشود بگویید فیلم بعدی خارجیتان برای توزیع کدام عنوان خواهد بود؟
    چرا دیگر فیلمهای خارجیتان در رها فیلم دوبله نمی شود؟
    چرا در فیلم هایتان از استاد بهرام زند دیگر استفاده نمی شود؟

  • با سلام مجدد و عرض تبریک فرا رسیدن ماه میهمانی خدا .
    آقای فروتن البته بنده قصد گزارش دادن نداشتم اما اگه شما اینطور مایل هستید چشم! همین حالا هم گزارشم رو کامل کنم که در بین فیلم های اخیر موسسه قرن بیست و یک ، در کنار بازی اندر ، فروش سقوط کاخ سفید هم خوب بوده اما بقیه فیلم های خارجی این موسسه و سایر موسسات (غیر از مردآهنی ۳ و سوپرمن مرد پولادین) از ابتدای امسال ، متوسط رو به پایین بوده . البته یک نسبتی از فروش هم بر می گرده به اینکه اگر بنده از فیلمی خوشم بیاید آن را به عنوان اولویت به مشتری معرفی می کنم . اما خب این فرمول همیشه هم موثر نیست ، مثلاً بنده از فیلم ۴۷ رونین خوشم اومده اما نتوانستم بیشتر از یک نسخه از آن بفروشم! در ضمن فروش پنجشنبه آخر ماه هم بیشتر از چیزی بوده که بنده انتظار داشتم . نمی دانم این فیلم چرا در سینما اینقدر کم فروخت؟!
    آقای رضا برون ، آقای فروتن در جریان هستند ، بنده در یکی از محلات اصفهان مغازه دارم .
    با تشکر .

    • زنده باشی خیلی خوب بود. به همین صورت ادامه بدهید. خدا کند سایر دوستان فروشنده نیز جرات به خرج دهند از چگونگی استقبال یا عدم اقبال مشتریان به فیلم های عرضه شده در مقاطع زمانی مختلف گزارش دهند.

    • پس شما هم مثل من شهرستانی هستید، موفق باشید. نمی خواهم از فیلم ضعیف فرزند چهارم دفاع کنم اما شما تماشای فیلمی مثل معراجی ها را چیزی بجز اتلاف وقت مردم و هدر دادن پول می دانید؟

      • آقای رضا برون عزیز ، بنده عرض کردم که نسبت به معراجی ها انتقاداتی دارم . راستش را بخواهید بنده با چیزهایی که شنیده بودم انتظار یک پایان حماسی را از فیلم داشتم اما برخلاف انتظارم دو-سوم کمدی فیلم خیلی جالب تر بود و یک سوم آخر فیلم که قرار بود یک کربلای حماسی واقع گرایانه از جنگ تحمیلی را به تصویر بکشد تازه بدتر برای جوانان و نوجوانانی که مطالعه زیادی درباره هشت سال دفاع مقدس نداشته اند شبهه انگیز است!

  • آقای معماری عزیز ، از شما پوزش می طلبم . به علت اینکه فیلم مرد مرده را مرجوع کرده بودم اشتباهاً تصویر دنیای هنر ذکر کردم . این فیلم ظاهراً به شرکت فانوس خیال تعلق داشته است . بنده هم مثل سایر دوستان تقاضا دارم که حتماً نسبت به ادامه توزیع سریال ۲۴ اقدام فرمایید . با تشکر .

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید