اگر به عناوین منتشر شده موسسه رسانه های تصویری در ماههای اخیر توجه کرده باشید، تاکید بر اهدای جایزه بیش از همیشه مورد تاکید قرار گرفته است. درج و جانمایی لوگوی ویژه ای برای اعلام دو دستگاه پراید به برندگان خوش شانس بر روی جلد محصول بی تردید نگاه بیننده را به خود می خواند. جای امیدواری است که موسسه تاکنون در تعیین جایزه از خودروهای ساخت داخل فراتر نرفته است و فعلا" قول پراید را به برندگان داده است. البته واضح و مبرهن است که ارائه گزارش از برندگانی که تاکنون موفق به دریافت جایزه شده اند، اطمینان و باور خریدار را به خوش قولی موسسه افزایش خواهد داد. اخیرا" یکی از خوانندگان این وب سایت با ارسال خبری ادعا کرده است، وقتی برنده جایزه یکی از فیلم های ویدیویی شده است، طی تماسی از سوی تهیه کننده و کارگردان اثر سی هزار تومان از وی طلب کرده اند.!
شما همچنین دوست خواهید
تلفیلم پروژه ناتمام؟
آنچه میخوانید حاصل تک نگاری بنده در باره پدیده شکلگیری تشکل فرهنگی و هنری جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در دوره تعطیلی دانشگاهها مقارن با انقلاب فرهنگی تحت عنوان تلفیلم و سپس مرکز اسلامی مطالعات هنری و فیلمسازی...
۵ شهریور ۱۴۰۴
محتوای جسورانه را در این مدیوم ببینید
«شبکه نمایش خانگی توانسته با تولید محتوای جسورانهتر مخاطبانی را برای خود جذب کند، اگرچه در مقیاس کلی کوچکتر است. »(به نقل از جامجم آنلاین) این توصیف از سریالهای نمایش خانگی را یادداشت نویس روزنامه جامجم نوشته است...
۵ شهریور ۱۴۰۴
آقای رئیس چنین مجریانی تربیت کردهاید؟
این یادداشت که اولین بار در کانال تلگرامی روزانههای سینمایی منتشر شده بود، در تارنمای روزنامه اطلاعات بازنشر شده است. رئیس سازمان صداوسیما: 🔹مسئولیت سخنان مهمان در برنامه زنده با خودش است اما مجری برنامه گفتگومحور...
۵ شهریور ۱۴۰۴
جناب آقای فروتن اینجانب و شما میدانیم اینها اهرمی است جهت جذب مشتری و اعلام جوایز مانند مهریه ای هست که در موقع عقد تعین می کنند بعد میگویند مهریه را کی داد و کی گرفت وگرنه در آشفتگی بازار و میزان تولیدو تیراژ فروش مگر سودی باقی می ماند جهت جوایز