اگر به عناوین منتشر شده موسسه رسانه های تصویری در ماههای اخیر توجه کرده باشید، تاکید بر اهدای جایزه بیش از همیشه مورد تاکید قرار گرفته است. درج و جانمایی لوگوی ویژه ای برای اعلام دو دستگاه پراید به برندگان خوش شانس بر روی جلد محصول بی تردید نگاه بیننده را به خود می خواند. جای امیدواری است که موسسه تاکنون در تعیین جایزه از خودروهای ساخت داخل فراتر نرفته است و فعلا" قول پراید را به برندگان داده است. البته واضح و مبرهن است که ارائه گزارش از برندگانی که تاکنون موفق به دریافت جایزه شده اند، اطمینان و باور خریدار را به خوش قولی موسسه افزایش خواهد داد. اخیرا" یکی از خوانندگان این وب سایت با ارسال خبری ادعا کرده است، وقتی برنده جایزه یکی از فیلم های ویدیویی شده است، طی تماسی از سوی تهیه کننده و کارگردان اثر سی هزار تومان از وی طلب کرده اند.!
۱ نظر
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
شما همچنین دوست خواهید
نفوذ سینمای ایران تا قلب اسرائیل!
این روزها قبل از اینکه تهدید ایران در قبال عملیات ترور رژیم اسرائیل در تهران عملی شود، فیلمی از سینمای ایران پرده بسیاری از سینماهای آن کشور را به تصرف خود درآورده است. انیمیشن بچه زرنگ محصول ۱۳۹۷-۱۴۰۰ سینمای ایران در...
تکرار تاریخ؛ این بار برای سریال «غربت»
در ساعات گذشته نام امیر پورکیان به عنوان کارگردان و صادقیاری در مقام تهیهکننده و موسسه سرو رسانه پارسیان به خاطر حواشی قسمت دوم سریال نمایش خانگی «غربت» بر زبانها افتاده است. مدعی العموم بر اساس گزارشهای دریافتی...
هیات مدیره جدید این انجمن صنفی ، ترکیب خود را در خانه سینما شناخت!
دوره دو ساله هیات مدیره انجمن صنفی شرکتهای ویدیویی برخط هفته آخر مرداد به پایان رسید و دوره تازه انتخابات آن برگرار شد. نکته جالب توجه پیرامون تصمیمات صنفی این انجمن نوپا آن بود که محل برگزاری جلسه آن خانه سینما بود...
جناب آقای فروتن اینجانب و شما میدانیم اینها اهرمی است جهت جذب مشتری و اعلام جوایز مانند مهریه ای هست که در موقع عقد تعین می کنند بعد میگویند مهریه را کی داد و کی گرفت وگرنه در آشفتگی بازار و میزان تولیدو تیراژ فروش مگر سودی باقی می ماند جهت جوایز