اگر به عناوین منتشر شده موسسه رسانه های تصویری در ماههای اخیر توجه کرده باشید، تاکید بر اهدای جایزه بیش از همیشه مورد تاکید قرار گرفته است. درج و جانمایی لوگوی ویژه ای برای اعلام دو دستگاه پراید به برندگان خوش شانس بر روی جلد محصول بی تردید نگاه بیننده را به خود می خواند. جای امیدواری است که موسسه تاکنون در تعیین جایزه از خودروهای ساخت داخل فراتر نرفته است و فعلا" قول پراید را به برندگان داده است. البته واضح و مبرهن است که ارائه گزارش از برندگانی که تاکنون موفق به دریافت جایزه شده اند، اطمینان و باور خریدار را به خوش قولی موسسه افزایش خواهد داد. اخیرا" یکی از خوانندگان این وب سایت با ارسال خبری ادعا کرده است، وقتی برنده جایزه یکی از فیلم های ویدیویی شده است، طی تماسی از سوی تهیه کننده و کارگردان اثر سی هزار تومان از وی طلب کرده اند.!
شما همچنین دوست خواهید
وعده فراموش شده دبیر شورای صنفی نمایش
دبیر شورای صنفی نمایش در آخرین جلسه شورا در هفته اول اسفند سال گذشته گفته بود، اگر فیلمهای اکران نوروز دچار افت فروش نشوند، فیلمهای دیگری جایگزین آنها در عید فطر نخواهند شد. کاش پیشبینی دبیر شورا درست از آب درمیآمد...
۱۷ فروردین ۱۴۰۴
نقد فیلم مستند، روایت سفر عراق عجم از دید دوربین سلطان صاحبقران
مستند سفرنامه تاریخ عجم ساخته محمدطالبی و محصول صداوسیمای استان مرکزی برای کسانی که از اطلاعات جغرافیایی و تاریخی این سفر آگاه هستند، شورانگیز نیست. فیلم ۸۴ دقیقهای طالبی و اطلاعات نریشن آن حاوی نکات تازهای در...
۱۷ فروردین ۱۴۰۴
چرا سینمای ایران اولویت تلویزیون نیست؟
این یادداشت به قلم نگارنده در روزنامه اعتماد به چاپ رسیده است. دلیل اینکه تلویزیون در طول سال بویژه در مناسبتها با خست از بازار داخل فیلم میخرد، چیست؟ مخاطب تلویزیون میپرسد چگونه است که در ایام برگزاری جشنواره فیلم...
۱۷ فروردین ۱۴۰۴
جناب آقای فروتن اینجانب و شما میدانیم اینها اهرمی است جهت جذب مشتری و اعلام جوایز مانند مهریه ای هست که در موقع عقد تعین می کنند بعد میگویند مهریه را کی داد و کی گرفت وگرنه در آشفتگی بازار و میزان تولیدو تیراژ فروش مگر سودی باقی می ماند جهت جوایز