روزانه های سینمایی
سبقت مجاز برای این فیلم

سبقت مجاز برای این فیلم

مراکز عرضه در شهرهای بزرگ این روزها پوستر بزودی دو فیلم سینمایی را به رهگذران نوید می دهند. “سگ های پوشالی” نخستین فیلمی است که پخش آن را هنرنمای پارسیان بر عهده گرفته است. فیلم دوم “معراجی “هاست که بنابر توصیه روزانه های سینمایی(اینجا) با توجه به پخش نسخه سریالی آن در هفته دفاع مقدس از تلویزیون، بزودی توزیع آن شروع خواهد شد.

به موجب این گزارش؛ مدیر عامل فیلمیران که پخش موفق سینمایی “معراجی ها” را با فروش ۵/۵ میلیارد تومان بر عهده داشته است، تاریخ توزیع فیلم درشبکه نمایش خانگی را اعلام کرد. به گفته وی نسخه ویدیویی “معراجی ها” شنبه آینده ۱۷ خرداد در سراسر کشور در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. پیش بینی می شود؛ “معراجی ها” در ویدیو نیز با استقبال خوبی از جانب مخاطبان روبرو گردد.

به این ترتیب “سگ های پوشالی” نخستین ساخته رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در این هفته فرصت دارد با سبقت از فیلم رقیب در بازار توزیع شود و در فهرست فیلم های ایرانی سال در جایگاه دهم قرار گیرد. خاطر نشان می سازد؛ “سگ های پوشالی” در دیماه سال گذشته اکران شد و طی ۵۵ روز با فروش ۲۰۰ میلیونی با سینماهای تهران و شهرستانها وداع کرد.

فرزاد فرزین خواننده پاپ یکی از بازیگران اصلی این فیلم است و احتمالاً عاملی برای فروش بهتر فیلم در شبکه خواهد بود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید