روزانه های سینمایی
توزیع دوباره قهوه تلخ؟

توزیع دوباره قهوه تلخ؟

وقتی بعد یکسال پرونده پخش فصل سوم سریال قلب یخی گشوده می شود و فقط یک پوستر اختصاصاً برای اعلام تاریخ قسمت های باقیمانده چاپ و منتشر می شود، چرا قهوه تلخ که دو تا سه سری آن باقی نمانده و تصویر برداری آن هم- ظاهراً – انجام شده است، دوباره توزیع نشود.

وقفه خواسته یا ناخواسته در تولید و توزیع مجموعه های نمایشی امر چندان غیر متعارفی در صنعت سریال سازی نیست. وقتی که فصل سوم قلب یخی با داستانی متفاوت از دو فصل قبل ساخته می شود، در شرایطی که مجموعه شوخی کردم به جای ۱۸ قسمت در ۱۲ قسمت به سرانجام می رسد، زمانی که مینی سریال گنج مظفر شش سال بعد از ساخت رونمایی می شود، قهوه تلخ هم می تواند گرمای دوباره ای به شبکه در روزهای بی فیلمی آن بدهد.

تجدید خاطره با شخصیت های دوست داشتنی؛ بابا شاه و بابا اتی، جهانگیر شاه، داموس، اعتماد الملک، بلوتوس، لعبت الملوک، بلد الملک و دیگر اهالی دربار و کوچه بازار برای همه علاقمندان مجموعه قهوه تلخ مغتنم است. تیم تولیدی قهوه تلخ به خوبی از پس نمایش رذایلی اخلاقی چون؛ چاپلوسی، دروغ، تزویر، ریا، زورگویی، چشم و هم چشمی برآمد و گذشت زمان نشان داد که تعابیر و تفسیرهای بد بینانه ای که حول و حوش پاره ای از صحنه های آن مطرح می شد؛ هم به طبیعت کار طنز برمی گشت و هم تا حدی متاثر از فضای مسموم و ملتهب بعد از فتنه سال ۸۸  بود.

تهیه کنندگان قهوه تلخ!

مردم خاطره تلخ جوایز دروغین اعلام شده را دیر یا زود فراموش خواهند کرد، بیایید با توزیع قسمت های باقیمانده اقلاً از شدت رنجش و نارضایتی مردم کم کنید و مزد همراهی دو ساله آنها و خرید نسخه اصلی مجموعه را محترمانه بدهید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای فروتن عزیز من با دستیار آقای مدیری صحبت کردم گفتند که دو پک بعد از پک آخری که اومد ساخته شد اما پک پایانی متاسفانه ساخته نشد پس کامل نیست که بیاد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید