روزانه های سینمایی
بازی پژمان جمشیدی در زمین نمایش خانگی

بازی پژمان جمشیدی در زمین نمایش خانگی

با توزیع فیلم ویدیویی “شرف خانواده فاضل” هم از اولین فیلم داستانی سال ۹۳ رونمایی شد و هم تحرک تازه ای برای تولید محتوا در شبکه ویدیویی توسط تیمی حرفه ای مشاهده گردید.

“شرف خانواده فاضل” اثر بلند داستانی نوشته زوج “مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان” است. این اثر که شاید به نیت کار طنز و مفرح نوشته شده است با کارگردانی جوانی تازه کار -پوریا جاوید پور- در اجرا و لحن قدری بلاتکلیف است و آنگونه که باید تداعی گر آثار قبلی گروه بازیگران و نویسندگان نیست.

بازی پژمان جمشیدی در این پروژه نشان می دهد که سروش صحت در سریال پژمان تا چه حد برای گرفتن بازی خوب و روان از یک فوتبالیست وقت و مایه گذاشته و سبب کشف و شناساندن استعدادهای یک چهره ورزشی شده است. در فیلم “شرف خانواده فاضل “جای سروش صحت خالی است تا اعتماد به نفس را به پژمان برگرداند و بازی های مورد انتظار را از او بگیرد.

“شرف … “با درجه کیفی ب از کاستی هایی در فیلمنامه و کارگردانی رنج می برد که البته با تمام این تفاصیل به کمدی های نازل شبکه شرف دارد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام
    نمیدونم من این حس رو دارم یا همه همینجور حسی رو دارن . احساس میکنم هیچ سوپرایز و حالا یک اتفاق خوبی در این چند ماه در شبکه نخواهد افتاد و فیلمهای ضعیف یکی بعد از دیگری به شبکه پرتاب میشه . تازه این اولشه و چند هفته بعد میبینید که چقدر فیلمهای بدرد نخور به شبکه میاد . دلم ۲۴ میخواد دلم فیلم ایرانی خوب میخواد دلم انیمیشن با کیفبت خوب بدون پرده ایی میخواد -دلم….

  • پیام تشکر کارگردان اثر در پاسخ به تبریک دوستان
    (به تقل از صفحه شخصی او در فیسبوک)

    سلام به همه دوست ها و همکارهاى عزیزم
    مى خواستم از همه تشکر کنم از منوچهر عبدى عزیز که باعث این کار بودن
    از محسن مهدوى که سرمایه گذار بودن
    از تمام بازیگر هاى کار که به من اعتماد کردن و محراب قاسم خوانى عزیزم که کار کردن باهاش از یاد من نمى ره
    از پژمان جمشیدى که متفاوت بود
    از خسرو دادگر عزیز با تصویر هاى بى نظیرش
    از محسن بابایى عزیزم که من خیلى بهش مدیو نم
    از رضا رشیدپور عزیز با بازى عالیش
    از آلاله هاشمى که با مدیریت عالى کا رو جلو برد
    از همه متشکرم .
    پوریا جاویدپور

  • من با نظر اقا میلاد موافقم تقریبا ۶ ماهی میشه که از سینما و نمایش خانگی فاصله گرفتم و هیچ امیدی هم بهش ندارم. سینمای ما با وجود این. فیلمها هر روز داره پسرفت میکنه وقتی یه فوتبالیست میاد بازیگر میشه دیگه باید فاتحه سبنما رو خوند. من ادمی بودم که هفته ای ۴ تا فیلم میخریدم ولی الان ماهی ۱ فیلم هم نمیخرم و نمیبینم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید