روزانه های سینمایی
شین های سفره نوروزی نمایش خانگی!

شین های سفره نوروزی نمایش خانگی!

توزیع سری ششم “شوخی کردم” از تهران کلید خورد و عرضه قسمت چهاردهم شاهگوش این بار از شهرستانها آغاز شد. به موجب این گزارش؛ از صبح امروز محموله حاوی سری ششم “شوخی کردم” در حالی از سوی  ناوگان “گلرنگ پخش” آغاز شد که بر اساس اعلام قبلی؛ این قسمت از مجموعه کلاً حال و هوای نوروزی دارد و البته رویکرد انتقادی محصول کمافی السابق به غلظت خود باقی است.!

 مدیری و تیم همراهش در این قسمت نیز حسابی از خجالت کارفرمای سابق خود – بخوانید تلویزیون- درآمده اند و اتفاقاً در یک آیتم گزینش و نمایش فیلم های سراسر خشونت شبکه های تلویزیونی را به چالش کشیده اند. دوستداران این مجموعه مطمئن باشند که اغلب آیتم های پیشین در این قسمت نیز قابل مشاهده هستند و نویسندگان فقط تم و دستمایه خود را تغییر داده اند.

تهیه کنندگان “شوخی کردم” از چند قسمت قبل قدری طراحی پاکت دی وی دی را تغییر داده و بزرگتر کردند و کماکان ترجیح شان این است که از عکس کاراکترهای سریال برای جلب توجه مخاطبین سود ببرند. با صف بلندی از بازیگرانی که در مجموعه نقش آفرینی می کنند، قطعاً تا پایان سریال جا و مجال برای طرح بقیه شخصیت ها بر روی جلد محصول به قدر کافی وجود دارد و نگرانی در بین نیست.!

سریال رقیب درست در کمرکش کار، به سراغ طراح و کاریکاتوریست خوش قریحه “بزرگمهر حسین پور” رفت و طرح روی جلد قسمت چهاردهم را به وی سپرد. بزرگمهر که هر پدیده جدی و عبوسی را با قلمش اساسی نافرم می کند، با فضای طنز حاکم بر شاهگوش  از بین شخصیت های سمپاتیک سریال سه نفر از کاراکترهای دوست داشتنی کلانتری ۱۰۰ ملت را برگزید و آنها را در قاب گرفت. معلوم نیست که بعد از این هم طرح های روی جلد شکل کاریکاتور گونه خواهند داشت یا اینکه استثنائاً به خاطر حال و هوای نوروز چنین تصمیم و تغییری اعمال شده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • اقا فروتن ۴ و ۵ ماه اول سال ۹۳ هم وضعی بدتر از اسفند خواهیم داشت .
    از سال ۹۲ فقط سه تا چهار فیلم خوب بیشتر برای پخش نمونده استراد-جیب بر خیابان جنوبی-ملکه-دیگر فیلم خوب نداریم و وضع بدتر از اسفند ۹۲ خواهد بود و باید منتظر اکران عید نوروز فیلمهای۹۳ باشیم که به نظر بعید میرسه این فیلمها تا ۴ یا ۵ ماه اول امسال توزیع بشه .

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید