روزانه های سینمایی
امسال نشد سال دیگه کارمندان در صف سینما

امسال نشد سال دیگه کارمندان در صف سینما

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگویی اعلام کرده است، ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت سالن های سینمای کشور در اختیار کارکنان دولت قرار می گیرد . به موجب این گزارش کارکنان به همراه خانواده هایشان می توانند با استفاده از بن رایگان سینما، به تماشای فیلم در سینماها بنشینند. این گزارش می افزاید، در صورت تامین نشدن اعتبار این طرح، سال آینده بطور قطع بن سینما بین کارکنان توزیع خواهد شد.

تکمله : از آنجا که به احتمال قوی بخشی از اعتبار پیش بینی شده به صاحبان سینماها و بخشی نیز در اختیار تهیه کنندگان قرار خواهد گرفت، امید است حداقل کارکنان دولت از فرصت فراهم شده استفاده کرده و مراسم آشتی کنان با سالن ها را تمام عیار برگزار کنند. تصور اینکه دولت هزینه کند و مردم باز هم به سینما روی خوش نشان ندهند، البته قدری ناراحت کننده است. از همه کارکنان شریف دولت که در شهرشان سینما ندارند، می خواهیم به مهاجرت فکر نکنند و فکر کوچ کردن به شهرهای دارای سینما را از سرشان بیرون کنند. هیچ بعید نیست در چنین شهرهایی بن سینما برای خرید نسخه ویدیویی فیلم های سینمایی مورد استفاده قرار گیرند.!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید