روزانه های سینمایی
جناب ناظر! بزرگترین ناظر بر ما خداست

جناب ناظر! بزرگترین ناظر بر ما خداست

دراین دنیا کسی محرم اسرار کسی نیست / ماتجربه کردیم کسی یار کسی نیست
دوست با معرفت و حق جوی من  آقای ناظر و همه ی ناظرانی که به نوعی کارشناس و صاحب ایده در ویدئو رسانه و شبکه نمایش خانگی هستید
سلام
اگرچه حداقل در این روزها و تو این موقعیت زمانی نمی خواستم پیرامون مدیریت گذشته و حال هنرنما سخنی برانم و خدای نکرده حساسیتی را ایجاد و یا دامن بزنم اما از همین تریبون خوشحال می شوم به آقای قائنی مدیر عامل جدید هنرنما تبریک و به اقای اسدزاده مدیر فعال ویدئو رسانه به واسطه ایده های برتر خود در دوران طلایی خود در هنرنما دست مریزاد و به فروتن عزیز مجری و مدیر خوش ذوق روزانه سینمایی آرزوی صلابت مضاعف در برابر واکنشها و ترکشهای مثبت و منفی عزیزانی که اگاهانه و یا خدای ناکرده نا اگاهانه اقدام به زیر پاگذاردن منشور دوستی های دلسوزان این خانه و شبکه نمایش خانگی در این سایت می شوند عنایت کند که حداقل از زخم و زبانها کمی آسوده باشیم و هکذا.
واما چند نکته به شما جناب ناظر البته با پوزش از شما که جسارت کردم:
۱-جناب آقای ناظر خدا را شکر که دردوره چندساله فرمایشی آقای اسد زاده رونق نیمه جانی حداقل در وادی فیلمهای ایرانی و انیمیشنهای روز و مخاطب پسند در شبکه نمایش خانگی رویت شد و بیشتر به چشم آمد. حال اگر به قول شما که عزیز و بهتر از جان هستید، انتصاب شخص ایشان  فرمایشی بوده  اینگونه مخاطب را راضی نگه داشته است و هنرنما را مبدل به برندی معتبر و شناخته شده نموده  حال موسسات دیگر را کمی مهندسی نمائید که چرا چنین موقعیتی را درک نمی کنند و با داشتن مدیران غیر فرمایشی بازار را به دست نگرفته اند و غیرفعال و یا ایستا هستند .
۲- با همه اختلاف سلایقی که مدیران موسسات با توجه به روند خصوصی و دولتی با گروه کاری حوزه اقای فروتن دارند و این اختلاف سلایق به نوعی طبیعی و الزامی می باشد تا ویدئو رسانه معنای واقعی خود را پیدا نمایند و رقابت دو قطب خصوصی و غیر خصوصی به چشم بیاید. چراشما آقای فروتن را محکوم می کنید به دخالت و… درحالیکه با توجه به این مشکلات و به قول شما ناعدالتی ها هر روز بر تعداد موسسات در شرف تاسیس بیشتر و بیشتر می شوند؟
۳-جناب ناظر بزرگ بزرگترین ناظر بر ما خداوند است. ای کاش در مورد بیانات بلیغ خود کمی آهسته و پیوسته پیش می رفتید و کسی را متهم نمی کردید که اینگونه متهم نشوید. در کلیه نوشته های شما تیر اتهام همه به سمت شما دیده می شود .پس وقت ان نرسیده که کمی در مورد نظرات کامنتهای خود بیشتر واکاوی نمائید؟
از اینکه جسارت کردم پوزش مجدد میخوام اگر دوست داشتید بیشتر در خدمت هم باشیم و از واقعیات ویدئو رسانه بیشتر بدانیم، ادرس وبلاگ ام در همین سایت موجود است .مشتاق ام کسب فیض نمایم.
روای
 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • راوی عزیر و جناب فروتن گرامی
    با سپاس از جنابعالی که سعی کردید از بیرون به موضوع نگاه کنید و
    خداوندی که بزرگترین شاهد است میداند که بنده شما را همچون آقای ناظر نمیشناسم
    ولی سخن منصفانه همیشه شنیدنی و قاعدتاً پذیرفتنی تر است
    همان گونه که پیشتر هم چند بار عرض شد اگر ناظر عزیز با نام واقعی و حرف حساب نکات و حتی انتقادات خود را مطرح نمایند
    بنده به عنوان یکی از متهمین مورد نظر جنابشان در حد توان به پاسخگوئی متعهد هستم که به قول استاد سخن
    به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
    که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم
    واقعاً بنده و جناب اسدزاده نمیدانستیم تا بدین حد موضوع توجه کس یا کسانی در شبکه بوده ایم و
    نیز نمیدانیم کدام کارمان تا بدین حد موجب رنجش ایشان شده است
    امیدوارم این ابراز تعهد به پاسخگویی و تلاش بعدی بنده موجبات روشن شدن ذهن جویای حقیقت ایشان و رفع زمینه ناراحتی شان باشد

  • جناب فروتن الحق عجب حرفی رو زدید.خدا ناظره که با این کارهای بعضی از مسئولین چند تا عرضه محصولات فرهنگی درشون رو تخته کردن و رفتن و از کار بی کار شدن.تمام این کارهایی که انجام شده از طرف مسولین زحمت کش خدا خودش پاداشش رو می ده.
    هرچه کنی به خود کنی هرچه بکاری درو کنی

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید