روزانه های سینمایی
چرا قسمت هشتم شاهگوش دیدنی است؟

چرا قسمت هشتم شاهگوش دیدنی است؟

چهارشنبه هفته جاری به موجب اعلام روابط عمومی مجموعه شاهگوش قسمت هشتم سریال توزیع خواهد شد. حضور دو بازیگر جدید در قسمت هشتم نه تنها بعد تازه ای به داستان سریال می دهد بلکه زمینه را برای هنرنمایی چهره پرداز و طراح لباس مجموعه مهیا خواهد کرد.

در قسمت هشتم با حضور الهام پاوه نژاد و رضا کیانیان جذابیت های سریال دوچندان خواهد شد. کم کاری کیانیان در سینما و تلویزیون طی ماههای اخیر اشتیاق زیادی را برای طرفداران او ایجاد کرده است تا تیپ و شمایل تازه ای از او را نظاره گر باشند.

الهام پاوه نژاد در این قسمت کار سختی را در پیش دارد. بینندگان در قسمت هفتم با توصیف مبهمی که از زبان برادر او(با بازی و نقش جدید تنابنده) شنیدند، کنجکاو هستند که چرا او نباید پایش به پاسگاه باز شود. انطور که از آنونس قسمت هشتم می توان حدس زد، او از شهرت اجتماعی و رسانه ای برخورداراست و این اتفاق می تواند برای او حاشیه ساز شود. همزمانی پخش قسمت هشتم با خبرها و شایعات در باره مجری- کارشناسی محیط زیست که در حین شکار با ماموران محیط زیست روبرو شده است، از اتفاقات جالب این هفته خواهد بود.

تیم نویسندگان شاهگوش با خلق شخصیت رییس شورای حل اختلاف با بازی تنابنده در سیمایی تازه، دست به کار سختی زده اند. تلنگر زدن به کیش شخصیت چنین آدمی که در رعایت شعائر و ظواهر مذهبی چیزی را کم نمی گذارد، شگرد میرباقری است. کارگردانی که در مجموعه های تاریخی در تلویزیون بارها به هجو قشریون پرداخته و غفلت آنها از باطن مذهب را یادآور شده است.

برگ برنده دیگر میرباقری در قسمت آینده سریال بی شک رضا کیانیان است. بازیگری که احتمالاً در چند قسمت کشش بیشتری را به سیر داستان خواهد بخشید. طراحی چهره ها در مجموعه شاهگوش به دست توانای استاد عبدالله اسکندری سرفصل نوینی در گریم مجموعه های نمایشی ایران است.

آخر هفته وقت مناسبی را برای خرید و تماشای قسمت هشتم شاهگوش اختصاص دهید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید