روزانه های سینمایی
موسسه سینما ۲۴

موسسه سینما ۲۴

دکتر بهادری در اصل IT MAN است و به همین خاطر جوایز و لوح تقدیرهای بسیاری را از جشنواره های فن آوری اطلاعات دریافت کرده است. نرم افزارهای قرآنی او برکات زیادی را برایش به همراه داشته است. قلم نوری مترجم و متن خوان او در بازار کالاهای الکترونیکی جایگاه ویژه ای دارد. وی در سال ۱۳۸۶ به صرافت تاسیس موسسه ویدیو رسانه افتاد. در سال های نخست شمایل یک موسسه نسبتاً پویا را از خود به نمایش گذاشت و در ادامه سرمایه گذاری برای تولید محتوای ایرانی را بر تامین محصول خارجی در اولویت دانست. کاری که در زمینه تولید نرم افزار هم شگرد دارد.

سرمایه گذاری در تولید یک انیمیشن سینمایی و رئالیتی شوی “شام ایرانی” در چهار فصل برای شبکه ویدیویی مصداق روشنی برای ویژگی های ممتاز موسسه سینما ۲۴ است. تیمی مرکب از آدم های کار بلد شامل آقایان؛ زاهدی، محسنی و حاجی بیگی، مدیر عامل موسسه را یاری رسان هستند.

پشتیبانی فنی

۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • موسسه ۲۴ هنراول فیلماش عالیه سانسورش خیلی کمه مثلا بخاطر پوشش لباس اون سکانس رو سانسور نمیکنه به زبون کوچه بازاری میگم اون قسمت بدحجاب لباس رو فتوشاپ میکنه پوشش میده بهش این خیلی خوبه دیگه سرو ته فیلم و میشه فهمید.از وقتی با این موسسه آشنا شدم دیگه خیلی کم فیلم دانلود میکنم بیشتر خریداری میکنم. قدیما بخاطر این موردها سر ته فیلم خیلی بد زده میشد. الان دیگه نمیدونم کدوم موسسه مثل هنر ۲۴ به این شکل فیلم عرضه میکنید. اگه میشناسید به من معرفی کنید سپاس

  • سلام ببخشید ما میخوایم یه مغازه پخش محصولات فرهنگی هنری در شهرستان باز کنیم ایا شما نمایندگی پخش محصولات دارید که حمایت کنند.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    این ایمل منه اگه کسی بتونه کمکم کنه واقعا ممنون میشم

    Bah.abdi@yahoo.com

    • موسسات ویدیو رسانه در اکثر استانها نمایندگی توزیع دارند 

      برای عرضه محصولات هر یک از موسسات باید به نمایندگی استان مراجعه کنید

    • سلام
      حتما در جریان هستید دولت دوبله این سریال ها را انجام نمی دهد. در شبکه نمایش خانگی اگر اشتباه نکنم موسسه سینما ۲۴ این اثر را تا مدتی وارد بازار کرد و تلویزیون هم مستقلا این کار را دوبله و پخش کرد. دوستان سینما ۲۴ اگر این سوال را ببینند حتما پاسخ شما را خواهند داد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید