روزانه های سینمایی
موسسه تصویر گستر پاسارگاد

موسسه تصویر گستر پاسارگاد

تورج شفیعی از فعالان با سابقه تکثیر و توزیع گیم و ویدیو در تهران، تجربه راه اندازی و اداره موسسه ویدیو رسانه را در ابتدای سال ۹۱ به اندوخته های خود افزود. تصویر گستر پاسارگاد با شروعی طوفانی در تامین فیلم های مطرح و جنجالی سینمای ایران خیلی زود نام خود را در بازار تثبیت کرد. این موسسه در عرضه گلچین انیمیشن های روز جهان نیز تلاش می کند و نقطه عطف فعالیت های آن، مشارکت در ساخت و عرضه سریال “شاهگوش” به کارگردانی داود میرباقری است.

تصویر گستر پاسارگاد علاوه بر طراحی و ساخت یک آرم استیشن که در ابتذای محصولات منتشره شده آن دیده می شود، در استفاده از سایت و بهره گیری از شبکه های اجتماعی برای معرفی محصولاتش فصل سوم “قلب یخی” در زمان انتشار و “شاهگوش” موفق عمل کرده است. شکست توزیع فصل سوم این مجموعه به اعتبار موسسه لطمه زد و قصه تلخ ناتمام ماندن “قهوه تلخ” و آزردگی خاطر بینندگان آن مجموعه برای مخاطبان “قلب یخی” نیز متاسفانه تکرار شد.

 بی انصافی است که نقش  آقای علی اسد زاده را در راه اندازی و حرکت های جسورانه و بلند پروازانه در این موسسه و پیشتر موسسه هنرنمای پارسیان نادیده بگیریم.

پشتیبانی فنی

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • من که دل خوشی به این موسسه ندارم یادم نرفته سر قلب یخی چقدر ما رو مسخره کردن و چقدر دیر به دیر محصول رو توزیع می کردند و به سرانجام نرسودند من که دیگه سریال هایی از این شرکت توزیع بشه نمیخرم به بقیه هم میگم نخرن آقای فروتن چرا بی انصافی می کنید چرا فقط تعریف می کنید چرا انتقاد نمی کنید از عملکرد آقای اسد زاده که باعث قلب یخی تموم نشه همین آدم نبود که گفته بود قلب یخی اسفند ماه نود و یک تموم میشه ما دیگه هیچ عنوانی از این موسسه … نمی خریم

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید