روزانه های سینمایی
موسسه هنر نمای پارسیان

موسسه هنر نمای پارسیان

موسسه هنر نمای پارسیان فعالیت فرهنگی و هنری خود را از سال  ۱۳۸۳ آغاز نموده است و با هدف نقش آفرینی در گسترش شبکه نمایش خانگی مجوز ویدئو رسانه خود را در تاریخ ۰۵/۲۰/ ۱۳۸۸ اخذ نمود.

 از آن پس این موسسه با تلاش بی وقفه خود ، تلاش کرده است تا بهترین و فاخرترین آثار سینمایی ایران و انیمیشن جهان را برای مخاطبان خود ارائه کند و در این راه همواره سعی نموده با برخورداری از زبده ترین تیم فنی جهت دوبله و مسترینگ وقوی ترین تیم طراحی کیفیت محصولات خود را به بالاترین سطح استاندارد محصولات ویدئویی برساند و این جایگاه را حفظ کند.

هنرنمای پارسیان پس از ایجاد بزرگترین مرکز پخش و توزیع محصولات فرهنگی در شهرک وردآورد در اواخر سال ۱۳۸۸ موفقیت چشمگیری در کسب سهم بیشتری  از بازار ویدئو رسانه را کسب نمود. موسسه هنرنمای پارسیان ضمن توزیع تعداد قابل توجهی از عناوین سینمایی ایرانی، یکی از موسسات معتبر در زمینه تامین انیمیشن برای کودکان است. مدیریت موسسه بر عهده آقایان محمد سعید و علی اکبر قائنی نجفی است. تسلط مدیران موسسه به زبان های خارجی و تجربه کار در خارج از کشور زمینه حضور آنان را در بازارهای معتبر بین المللی فیلم فراهم کرده است.

پشتیبانی فنی

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام خسته نباشید ببخشید شما چرا انقدر زود دوبلور هاتونو عوض میکنید اصلا به درد نمیخووره اول خیلی عالی بود اما از وقتی که تند تند دوبلور ها رو عوض میکنید خیلی مسخره شده یه کم خجالت بکشید مثلا انیمیشن لاکپشت های نینجا اول دوبلور میکی اون لاکپشت با چشم بند نارنجیه عوض شد و الان بولور راف همون چشم بند قرمزه که خیلی باحاله عوض شد اصلا دیگه هیچ هیجانی توش نمیبینم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید