روزانه های سینمایی
فیلم برگزیده جشنواره فجر به شبکه آمد

فیلم برگزیده جشنواره فجر به شبکه آمد

این روزها پوستر فیلم سینمایی باد در علفزار می پیچد، بر شیشه فروشگاه ها خود نمایی می کند. فیلم برگزیده ببیست و ششمین  جشنواره بین المللی فیلم فجر در شرایطی به بازار عرضه شده است که موسسه رسانه های تصویری به عنوان ناشر اثر امسال با خرید فیلم های بیشتری از سینمای ایران در مقایسه با سال های اخیر، عزم  خود را برای خرید رایت فیلم ایرانی به تمایش گذاشته است. 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه‌های تصویری، فیلم سینمایی «باد در علفزار می‌پیچد» در ژانر اجتماعی، برای مخاطبان بزرگسال به مدت ۹۰ دقیقه وارد شبکه نمایش خانگی شد.
این فیلم به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی و نقش آفرینی الناز شاکردوست، حسین عابدینی، رضا ناجی، جمال جلالی، کوروش جویباری است.

«باد در علفزار می‌پیچد» داستان «شوکا» دختر جوان روستایی است که پدرش طالب بر اثر حادثه‌ای در جنگل خانه‌نشین شده است. اما مرد متمول روستا که به آن‌ها کمک مالی می‌کند تصمیم دارد شوکا را به عقد پسر شیرین عقل خود در آورد اما

این فیلم تاکنون توانسته تندیس فیلم برگزیده بخش بین‌المللی بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر و بهترین فیلم و بهترین صدابرداری را در دوازدهمین جشن خانه سینما از آن خود کند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • فیلم سینمائی هفت پرده
    برنده جایزه دو سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر و برنده سیمرغ بلورین بهترین جایزه بازیگر نقش دوم زن با هنرمندی گلشیفته فراهانی ،ابوالفظل پور عرب ، عسل بدیعی ، ماهایا پطروسیان ، بهزاد فراهانی و مهدی احمدی پس از سالها وارد شبکه نمایش خانگی میشود

  • جناب جعفری عزیز
    چرا شما خرید فیلم های برگزیده ی سینمای ایران را فراموش کرده و به خرید فیلم های سخیف (دختر شاه پریون، پیتزا مخلوط، تپلی، کنسرت روی آب) روی آورده اید؟ از شما که یک فرد فرهنگی و فرهیخته هستید انتظار بیشتری می رود. زمانی بیشترین فیلمهای هنری از سوی موسسه شما خریداری میشد.

    • مخاطب سوال شما آقای جعفری است و حتما” بعد از بازگشت از سفر پاسخ لازم را خواهند داد. محض اطلاع عرض کنم که فیر از عنوان اول سایر فیلم ها بصورت قرارداد پخش در اختیار موسسه قرن ۲۱ قرار گرفته است.

  • در ضمن در کامنت آقای جعفری نام "ابوالفضل عرب نیا" اشتباها "ابوالفضل پور عرب" نوشته شده.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید