روزانه های سینمایی
ازعرصه سیمرغ تا پیتزا مخلوط

ازعرصه سیمرغ تا پیتزا مخلوط

یک منتقد سینما:
"پیتزا مخلوط" فاجعه ای برای سینمای ایران است
"پیتزا مخلوط" فیلم سخیف،آلوده و فاجعه ای برای سینمای ایران است و سینماگران نباید اجازه ی ساخت چنین فیلم های را صادر کنند.

محمود گبرلو،منتقد درگفتگو با خبرنگار بخش سینما باشگاه خبرنگاران گفت:فیلم سینمایی "پیتزا مخلوط" فاجعه ای برای سینمای ایران است و از حسین قاسمی جامی که سالها به ساخت فیلم های ارزشی و دفاع مقدس می‌پرداخته،بعید است که دست به چنین کاری بزند.
وی افزود:فیلم سینمایی "پیتزا مخلوط" فیلم سخیف و آلوده ای در سینما است و سینماگران نباید اجازه ی ساخت چنین فیلم هایی را صادر کنند،آنها متولی مردم هستند و باید سلامت سینما را درنظر بگیرند.
گبرلو عنوان کرد:این فیلم از نظر اخلاقی،برای جامعه ی ایرانی مخرب است و این سوال مطرح می‌شود که چرا برای این فیلم مجوز صادر می کنند؟

وی خاطرنشان کرد:حسین قاسمی جامی چرا باید پای روی ارزشها گذاشته از پایبندی های دینی بگذرد و به سمت ابتذال سوق پیدا کند؟

حسین قاسمی جامی در دهه هفتاد سریال ارزشمند سیمرغ را بر اساس زندگی و شخصیت شهید شیرودی ساخته بود. وی پسش از ان در سینمای دفاع مقدس چند تجربه سینمایی داشت. پیتزا مخلوط تا پایان سال برای تماشاگران شبکه نمایش خانگی هم سرو می شود.!
 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید