روزانه های سینمایی
خبرهای سریالی

خبرهای سریالی

نه خانی آمده نه خانی رفته

در حالی هشت قسمت از مینی سریال "گنج مظفر" توزیع شده است که کمترین بازتابی را در بین رسانه های سینمایی داشته است. گویی منتقدان و نویسندگان سینمایی در پیمانی نانوشته تمایلی به بحث و صحبت در باره این مجموعه جدید "مهران مدیری" ندارند.

پیش بینی می شد همه آنهایی که از پخش تلویزیونی "باغ مظفر" در اواسط دهه هشتاد خاطرات خوشی دارند، با اشتیاق "گنج مظفر" را هم دیده و از آن لذت ببرند. معلوم نیست دلیل واکنش سرد منتقدان و مخاطبان در برابر مهران مدیری و کارهای اخیر او از کجا آب می خورد و دلیل اصلی آن چیست؟

تا ۳ نشه بازی نشه

دو ماه از عرضه توزیع آخرین قسمت سریال"ویلای من" می گذرد ولی هنوز زمان انجام قرعه کشی مرحله سوم اعلام نشده است. به موجب این گزارش؛ تاکنون دو جایزه از سه جایزه اصلی که یک دستگاه ویلا می باشد به همراه جوایز نقدی هفتگی بین برندگان سریال توزیع شده است.

این گزارش می افزاید؛ در دو ماه گذشته ارسال کد و شناسه های درج شده بر روی محصول کماکان از سوی خریداران در حال ارسال به شماره اعلام شده است و مراجعه به سایت اینترنتی سریال این واقعیت را به خوبی نمودار می سازد.

در مرز تیراژ نیم میلیونی

استقبال روبه افزایش از سریال "شاهگوش" که در قسمت دوم نمود یافته است، افزایش تیراژ محصول را برای سرمایه گذاران مجموعه در قسمت های آتی حتمی ساخته است. به موجب این گزارش قسمت سوم سریال حداقل در ۱۵ روز آینده توزیع می شود و به همین خاطر پیش بینی تیراژ ۵۰۰ هزار نسخه ای برای سریال دور از دسترس نیست.

با حضور گرمی بخش و حمایت کننده یکی از مقامات ارشد ناجا در پشت صحنه سریال و اطمینان خاطری که در گروه سازنده پدید آمده است، شاهگوش به مرور به محصول پرطرفدار مجموعه در ماههای آینده بدل خواهد شد.

قلبی که برای مخاطب نتپد

گیرم مجوز شش قسمت باقی مانده فصل سوم سریال"قلب یخی" امروز و فردا صادر شد و تکثیر مجموعه هم کلید خورد. مردمی که دیر یا زود پوستر سریال را در مغازه های محله اشان می بینند، پیش خودشان چه خواهند گفت؟ اصلاً یادشان مانده است که سیر داستان به کجا رسید؟ نسخه های دیده شده را پیش خود در منزل نگه داشته اند تا برای یادآوری سریال را مرور کنند؟ تضمینی هست که قسمتهای باقیمانده توزیع شوند؟

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ضمن احترام به این نوشته می خوام بگم من یکی از طرفدارهای سریال قلب یخی هستم و تمام قسمت های این سریال رو آرشیو کردم و دارم و هروقت دلتنگ قلب یخی میشم نگاه می کنم به هیچ عنوان هم فراموش نکردم به بقیه دوستان هم که فراموش کردن پیشنهاد می کنم قسمتی که منتشر شد رو دوباره ببینند . ما که چشم انتظاریم بیاییم شاید شما از سریال خوشتون نیاد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید