روزانه های سینمایی
چه فیلم هایی بیش از همه مورد سرقت قرار گرفته اند

چه فیلم هایی بیش از همه مورد سرقت قرار گرفته اند

سایت خبر آنلاین در گزارشی تحت عنوان چه فیلم هایی بیش از همه قاچاق شده اند، در بین فیلم های مطرح سینمای جهان از سه فیلم شاخص نام برده است. به موجب این گزارش، فیلم های آواتار، ترانسفورمرها و شوالیه در تاریکی بیش از سایر فیلم ها، مرز کشورهای مختلف جهان را درنوردیده و بصورت قاچاق سر از دستگاه های پخش خانگی در آورده اند. به نظر شما اگر در بین فیلم های پر مخاطب ایرانی در این سالها چنین پرسشی مطرح شود که کدام فیلم ها بیشتر کپی شده اند؟ از چه فیلم هایی باید نام برد.؟ البته ممکن است در این فهرست پای فیلم هایی به وسط کشیده شود که هنگام اکران عمومی مورد دستبرد قرار گرفتند و سر از پیاده روها و اینترنت و تلویزیون های ماهواره ای درآوردند. اما نسخه ویدیویی فیلم هایی نیز در میلیونها نسخه تکثیر غیر مجاز شد. به نظر شما در این دو دسته، کدام فیلم ها به چشم می خورند؟

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب آقای فروتن: نوشتید
    بسیاری از فیلم ها نیز نسخه مجاز ویدیویی آنها در میلیونها نسخه تکثیر غیر مجاز شد.
    فکر میکنم مطلب واقعی نباشد میلیونها نسخه تکثیر غیر مجاز
     

  • من فکر می کنم  فیلم "سنتوری" بیشترین تعداد کپی غیر مجاز را در بین فیلم های ایرانی داشته باشد.(البته نمی دانم این فیلم در کدام دسته قرار می گیرد). اما بیشترین تعداد کپی فیلم مجاز هم باید از آن سری "اخراجی  ها" باشد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید