روزانه های سینمایی
تشکلی از نوع کنسرسیوم

تشکلی از نوع کنسرسیوم

با اتحاد و همکاری شرکت پخش فیلمیران، پخش گلرنگ و موسسه ویدیو رسانه فیلمسازان جوان، عرضه فیلم های سینمایی ایرانی به شبکه در ماههای آینده شتاب بیشتری به خود می گیرد. اگر چه نتیجه اولین همکاری این سه تن به عرضه نسخه نه چندان با کیفیت فیلم ورود آقایان ممنوع منتهی گردید و با انتقادات زیادی مواجه شد اما دورخیز گروه برای خرید رایت دیگر آثار مطرح امسال سینمای ایران گواه ادامه همکاری آنها برای سر و شکل دادن به یک کنسرسیوم واقعی است. مرهم و آقا یوسف بزودی از سوی همین تشکل به بازار شبکه نمایش خانگی ارائه می شود. ناظران بر این عقیده اند که تا پایان سال رقابت بر سر خرید بیشترین عناوین ایرانی بین موسسه رسانه های تصویری و فیلمسازان جوان خواهد بود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • شرکتهای مورد اشاره آیا حق رایت اثر را از تهیه کننده میخرند یا اینکه بصورت تیراژی با تهیه کننده قرار داد بسته و فقط کار پخش را انجام می دهند اگر کار بصورت تیراژی باشد که هنر نکردند باید حق رایت را با قیمت بالا بخرند تا بفهمند کار کردن در شبکه نمایش خانگی چقدر سخت هست . متاسفم از موسسات ویدئو رسانه که آنها هم با طناب خودشان در چاهی که خودشان با دست خودشان کندن گرفتار شدند اینجاست که میگویند دست بالای دست بسیار است

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید