با اتحاد و همکاری شرکت پخش فیلمیران، پخش گلرنگ و موسسه ویدیو رسانه فیلمسازان جوان، عرضه فیلم های سینمایی ایرانی به شبکه در ماههای آینده شتاب بیشتری به خود می گیرد. اگر چه نتیجه اولین همکاری این سه تن به عرضه نسخه نه چندان با کیفیت فیلم ورود آقایان ممنوع منتهی گردید و با انتقادات زیادی مواجه شد اما دورخیز گروه برای خرید رایت دیگر آثار مطرح امسال سینمای ایران گواه ادامه همکاری آنها برای سر و شکل دادن به یک کنسرسیوم واقعی است. مرهم و آقا یوسف بزودی از سوی همین تشکل به بازار شبکه نمایش خانگی ارائه می شود. ناظران بر این عقیده اند که تا پایان سال رقابت بر سر خرید بیشترین عناوین ایرانی بین موسسه رسانه های تصویری و فیلمسازان جوان خواهد بود.
شما همچنین دوست خواهید
محتوای جسورانه را در این مدیوم ببینید
«شبکه نمایش خانگی توانسته با تولید محتوای جسورانهتر مخاطبانی را برای خود جذب کند، اگرچه در مقیاس کلی کوچکتر است. »(به نقل از جامجم آنلاین) این توصیف از سریالهای نمایش خانگی را یادداشت نویس روزنامه جامجم نوشته است...
۵ شهریور ۱۴۰۴
آقای رئیس چنین مجریانی تربیت کردهاید؟
این یادداشت که اولین بار در کانال تلگرامی روزانههای سینمایی منتشر شده بود، در تارنمای روزنامه اطلاعات بازنشر شده است. رئیس سازمان صداوسیما: 🔹مسئولیت سخنان مهمان در برنامه زنده با خودش است اما مجری برنامه گفتگومحور...
۵ شهریور ۱۴۰۴
سینمای ملی خواهیم داشت اگر…
درست است رسانه ملی نداریم اما سینما اگر زبان داشت، میگفت برای ملی شدن من کم زحمت کشیده نشده و سینماگران زیادی عرق ریزان روحی کردهاند، تا سینمای آیینه صادقی برای بازنمایی ایران و ایرانی باشد. شاید اگر رسانه زودتر از من...
۵ شهریور ۱۴۰۴
شرکتهای مورد اشاره آیا حق رایت اثر را از تهیه کننده میخرند یا اینکه بصورت تیراژی با تهیه کننده قرار داد بسته و فقط کار پخش را انجام می دهند اگر کار بصورت تیراژی باشد که هنر نکردند باید حق رایت را با قیمت بالا بخرند تا بفهمند کار کردن در شبکه نمایش خانگی چقدر سخت هست . متاسفم از موسسات ویدئو رسانه که آنها هم با طناب خودشان در چاهی که خودشان با دست خودشان کندن گرفتار شدند اینجاست که میگویند دست بالای دست بسیار است