روزانه های سینمایی
بسیار سفر باید

بسیار سفر باید

درست در آخرین روزهای کاری، دبیر کل پیشین ستاد مبارزه با محصولات غیر مجاز به همراه تنی چند از تهیه کنندگان سینما و همکارن خود راهی استان البرز شد تا چگونگی مبارزه با متخلفان سمعی و بصری در این استان پر جمعیت و همسایه تهران را پیگیری کند. وی در گفتگو با مدیر کل ارشاد استان توصیه هایی را کرد و قول و قرارهایی را هم با ایشان گذاشت. این که یک مسئول تا آخرین ساعات دوران مدیریتش احساس وظیفه می کند جای خوشحالی دارد و از آن مهمتر ارائه گزارش های مستمر به دبیر کل جدید هم انتظار دیگری است که از دبیر پیشین و همکاران وی می رود. در دو سال گذشته علیرغم واریز مبلغی به استانها برای هزینه در راه سالم سازی بازار عرضه محصولات نمایش خانگی، اقدام چشمگیر دیگری در شهرستانها صورت نگرفت. به هر حال باید در هفته های آینده چگونگی ارتباط گیری دبیر کل جدید با اهالی سینما و ویدیوی کشور را دید و به ارزیابی نشست.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب آقای فروتن
    اگر تعامل و همکاری با اتحادیه های صنفی صورت گیرد مطمعنا موفقیت چشمگیری حاصل خواهد شد بقیه کارها سیکل اداری و کاغذ باری و آمار بازی و جلسه های بی ثمر و حق جلسه مفید و کارهای انجام نداده و دستمزد باد آورده دستاوردی بیش نیست (در مطالب قبلی پیرامون ستاد مطلب نوشتم)

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید