روزانه های سینمایی
هین سخن تازه بگو

هین سخن تازه بگو

صدها بازدید از مطلبی تحت عنوان "شبکه ویدیویی ایرانیزه می شود" نه تنها رکورد بیشترین بازدید را در هفته گذشته به خود اختصاص داد بلکه این واقعیت را هم عریان ساخت که کاربران تشنه آگاهی از تازه ترین فیلم های ایرانی در شبکه نمایش خانگی هستند.

کم کاری و اهمال بعضی از موسسات ویدیو رسانه برای اعلام برنامه های آینده خود و بی تفاوتی در قبال زمان دقیق توزیع محصول، همواره علاقمندان را به سوی منابع خبری غیر موثق و یا حدس و گمان های بی پایه سوق داده است.

از طرفی باید به موسسات هم حق داد که بعضاً در لابیرنت های ادارای برای دریافت پاسخ معطل می مانند یا حواشی حقوقی و اداری پیرامون بعضی از عناوین به طولانی شدن پروسه دریافت مجوز آنها کمک می کند. انتظار می رود همانطور که آگهی فیلم های سینمایی عید فطر در جراید آغاز شده است، موسساتی هم که از هر حیث آماده عرضه محصول خود در بازار ویدیو هستند، از ارائه اطلاعات لازم به مخاطب مضایقه نکرده و آمادگی ذهنی آنها را برای برخورد با اثر فراهم سازند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید