روزانه های سینمایی
چهره های تازه ای در برابر دوربین مخفی

چهره های تازه ای در برابر دوربین مخفی

شبکه ویدیویی در نبود شبکه های خصوصی تلویزیونی، بستری برای تولید و عرضه پر مخاطره انواع تولیدات نمایشی و شبه نمایشی شده است. پر مخاطره از آن جهت که امکان برخورد با سارقان اینگونه آثار در فضای مجازی نیست و بسیاری ازسارقان شبانه روز مشغول بارگذاری تازه ترین تولیدات شبکه ویدیویی کشور هستند. ایجاد امکان دانلود فیلم ها و برنامه برای صدها سایت مختلف، فرصتی را فراهم می آورد تا آنها با بالا بردن تعداد بازدید کاربران، به جذب آگهی روی آورند. اینگونه اعمال که در واقع معلول بیکاری گسترده صدها هزاران نفر از اقشار مردم بویژه جوانان می باشد، ریسک سرمایه گذاری را برای تهیه کنندگان برنامه در شبکه ویدیویی بالا برده است.

بر همین اساس تهیه کنندگان در شبکه ویدیویی چاره ای ندارند جز آنکه با تمهیداتی نظیر جذاب کردن برنامه به هر قیمت و استفاده از چهره های مطرح، تضمین بیشتری به فروش نسخه های محصولشان در ۴۸ ساعت اول توزیع ببخشند.

به موجب این گزارش؛ پس از توزیع سری اول و دوم "شوخی با ستارگان" به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری" سری سوم و چهارم این مجموعه نیز بعد از عید سعید فطر به طور متوالی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. کارگردان این مجموعه "امیر حسین قهرایی" است که در تلویزیون نیز سرقفلی دوربین مخفی را طی سالهای متمادی در اختیار داشت.

تصویر دنیای هنر مجوز مجموعه "شوخی با ستارگان" را دارا می باشد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید