از ابتدای سالجاری عناوین و فیلم های انگشت شماری در قاب دی وی دی منتشر و توزیع شده اند. کیفیت نازل مواد خام بعضی از قاب های تولید شده و نارضایتی خریداران و شرکت های پخش به سبب شکنندگی و عیب و ایرادات قاب هایی که شرکت های داخلی به بازار عرضه کرده اند، اگر چه در جای خود حائز اهمیت است اما دلایل دیگری برای انصراف موسسات ویدیو رسانه و شرکت های پخش از قراردادن محصول در قاب پلاستیکی وجود دارد که به موجب یک پرس و جو و بررسی میدانی به آن اشاره می شود. در نزد خریداران و مخاطبان شبکه، زندگی آپارتمانی و کمبود و محدودیت فضا حکم می کند که از فضای موجود استفاده بهینه صورت گیرد و ورود هر کالا و وسیله تازه ای تابعی از آراستگی محیط زندگی آنها باشد. از زمان طراحی و تولید انواع کیف ها برای نگهداری لوح فشرده، بسیاری از مصرف کنندگان ترجیحا" فیلم ها ونرم افزارهای مورد استفاده خود را درون کیف ها یا محفظه های مشابهی نگه داشته و قید نگهداری هر گونه قاب یا پاکت مقوایی را می زنند. برای موسسات نیز استفاده از قاب هزینه ای تقریبا" دو برابر پاکت یا اصطلاحا" ولت را به آنها تحمیل کرده و از آن مهمتر انبار کالا در درون قاب فضای بیشتری را به خود اختصاص داده و به همان نسبت کار نقل و انتقال را با دشواری بیشتری همراه می سازد. بر همین سیاق در فروشگاه ها نیز عرضه محصول در قاب مانع از آن می شود که عناوین بیشتری بر پیشخوان ها بنشینند.
شما همچنین دوست خواهید
چرا در باره نماوا سوال نشد!؟
در نشست رسانهای سخنگوی قوه قضاییه کسی در باره نماوا حرف نزد. دومین نشست رسانهای سخنگوی قوه قضاییه پس از انسداد دامنه سایت نماوا و توقیف سریال سووشون برگزار شد. در این جلسه سخنگوی قوه قضاییه در مورد اتفاقات روز مانند:...
۲۰ خرداد ۱۴۰۴
نام: سینما، لقب: عزیز دردانه
خبر ابلاغ تشکیل شورای سینما بعضی از منتقدان را به واکنش واداشت. یک رسانه این شورا و ماهیت دولتی آن را مغایر با ادعای مردمیسازی تعبیر کرد و کسانی نیز ترکیب غیرسینمایی آن را ناکارآمد توصیف کردند. بطور طبیعی همه تصمیمات...
۲۰ خرداد ۱۴۰۴
شمارش معکوس برای آغاز یک جشن
بعد از سه سال وقفه بزودی طی مراسمی برگزیدگان انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی معرفی خواهند شد تا آرای حدود یکصد منتقد سینمایی پس از ارزیابی کیفی بیش از ۵۰۰ فیلم سینمایی اعلام شود. این تعداد فیلم طی سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳...
۱۸ خرداد ۱۴۰۴
متاسفانه در کشور ما در بخش بسته بندی به کالای خود ارزشی قائل نیستیم و بهانه هائی مانند تیر موضوع قاب بدون استفاده و یا جاگیری اضافی در محیط خانه و یا هزینه اضافی در امر تولید و غیره
ای کاش ما هم همانند کشورهای دیگر از سود کالای خود کاسته و ذره ای به کالای خود اهمیت داده و کالا را در بسته بندی شکیل و ماندگاری طولانی در دست مشتریان خودقرار می دادیم