روزانه های سینمایی
مبادا فراموشتان شود

مبادا فراموشتان شود

۱-بخش های خبری صدا و سیما پس از سه شبانه روز مطلع می شوند کنار گوششان یکی از بزرگترین حراج های هنری برپا شده است و باید به بازتاب آن اهتمام ورزند. پخش گزارش چند ثانیه ای برگزاری حراج موفقیت آمیز آثار تجسمی در تهران از عصر دوشنبه دهم تیرماه در بخش های مختلف خبری صدا و سیما آغاز می شود.!

تاخیر ۶۲ ساعته صدا و سیما در انعکاس بزرگترین رویداد اقتصاد هنر کشور که ارزش معاملاتی آن بیش از ۶۵ میلیارد ریال بوده است، پس از آن صورت گرفته است که مراسم حراج تابلوهای هنری به مسئولیت و ابتکار علیرضا سمیع آذر و اجرای هنرمندانه رضا کیانیان جمعه شب هفتم تیر ماه در تهران برگزار شد و جراید خیلی زودتر از رسانه ملی! به پوشش آن اقدام نمودند.

۲-هنوز پژواک صدای رییس جمهور منتخب مردم در سالن همایش های صدا و سیما که دو روز قبل برگزار شد، در گوش ملت طنین انداز است که به مدیران این سازمان با صراحت گفت:

–  خیلی سخت گیری نکنید.سخت گیر نباشید! چون مردم ما خودشان اخلاق مدارند.حکومت مردمی از رسانه آزاد نمی هراسد

از رسانه ای که در پخش زنده مسابقات تیم ملی والیبال با معذوراتی که دارد، ناخواسته تماشاگران را به آستانه خشم وعصبانیت می رساند و طی روزهای گذشته در سانسور فیلم شریف و تحسین شده "یه حبه قند" کام کسانی را  تلخ کرده است، چندان نباید تعجب کرد؛ انتظار آن است که رادیو تلویزیون توصیه خیرخواهانه رییس جمهور منتخب را به فراموشی نسپارد و در همراهی با مردمی که نجابت و اخلاق عنصری ذاتی و فطری در وجود آنهاست، کم نیاورد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید