روزانه های سینمایی
تدارک روزنامه ایران برای نمایش خانگی

تدارک روزنامه ایران برای نمایش خانگی

"تجربه اول در تابستان داغ"، "اگه میتونی منو بگیر" و "گزارش یگ مرگ از پیش اعلام شده" عناوین یادداشت های کوتاه این شماره صفحه نمایش خانگی در روزنامه "ایران" هستند.. پیمان شوقی مسئول صفحه دغدغه همیشگی خود در باره ضعف اطلاع رسانی موسسات را در یادداشت تازه ای بازگو کرده و از اینکه بسیاری از موسسات فاقد سایت روزآمدی هستند، انتقاد کرده است.

به موجب این گزارش؛ در یادداشت جداگانه دیگری به موسسات ویدیو رسانه پیشنهاد شده است، آستین بالا زده و در تولید فیلم هایی که با مخاطب نمایش خانگی ارتباط بهتری برقرار کنند، پیشگام شوند.

همچنین "ایران" در قالب یادداشتی سیاست الزام موسسات به خرید فیلم ایرانی را مورد تردید قرار داده و آن را سبب انتظارات نابجای تهیه کنندگان فیلم های بی کیفیت از دولت و موسسات برای خرید آثارشان دانسته است. نویسنده یادداشت غافل از این نکته است که طی سالیان اخیر جز موارد استثنایی موسسات عموماً در قالب قرارداد تامین و پخش با تهیه کنندگان وارد مذاکره شده و بعضاً با تضمین کف فروش نسخه، از خرید رایت فیلم اجتناب می ورزند.

همانطور که پیشتر اعلام شده است، ایران هر دوشنبه صفحه سینمایی خود را به رخدادها و موضوعات نمایش خانگی اختصاص داده است

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید