روزانه های سینمایی
روزانه های سینمایی یک میلیون بار کلیک شد

روزانه های سینمایی یک میلیون بار کلیک شد

"روزانه های سینمایی" سرخوش از دیدار هر روزه شما در مدت بیست ماهی که از راه اندازی آن می گذرد، مرز یک میلیون بازدید را پشت سرگذاشت تا در ادامه راه با انگیزه بیشتری دریچه بحث و گفتگو را همواره گشوده نگه دارد و فرهنگ مدارا و هم کلامی را به سهم خویش نهادینه سازد.

"روزانه های سینمایی" با موضوع سینما و ویدیو و اتکا به بضاعت مزجاه نگارنده، کوشیده است تا ضمن اطلاع رسانی نیم نگاه عمیق تری به پاره ای از مباحث و ابتلائات عرصه سینما، ویدیو و مدیریت رسانه داشته باشد. این وب سایت اگرچه عرصه ای برای بیان نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده آن است اما هر چند وقت یکبار آراسته به تراوش های قلمی و نوشته های سایر دوستان و اهل نظر شده است.

بطور طبیعی بعضی از موضوعات موج آفرین شده و بعضی در حد یک تلنگر در جان مخاطب خویش اثری را باقی گذارده است. "روزانه های سینمایی" کوشید تا حریم اخلاق و انصاف را پاس دارد و "های" بد سگالان و نفرت پراکنان را، با "هوی" پاسخ ندهد. چرخش روزگار به نگارنده این درس را به خوبی داده است که خونسردی و صبر در برابر ادعاهای خلاف واقع بهتر جواب می دهد و آخرالامر ماهیت کسانی که غل و غشی در کوزه وجودشان رسوب کرده است، به خوبی هویدا خواهد شد.

البته نگارنده یکسره در پی تطهیر و تنزیه خویش نیست چه می داند مثل هر انسانی درصدی خطا و لغزش در پندارها و داوری های او نیز راه می جوید. پس به خدای ستارالعیوب پناه برده و توفیق رهنوردی در این مسیر را از او مسئلت می نمایم.

طی این مرحله بی همرهی خضر مکن    ظلمات است بترس از خطر گمراهی

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید