روزانه های سینمایی
روزانه های سینمایی افشا می کند!

روزانه های سینمایی افشا می کند!

پیرو توضیحاتی که ذیل این خبر منتشر کردم، در این پست اسامی فیلم های میجر(اصلی) یا امریکایی که طی دوره زمانی نیمه دوم ۸۹ و سال ۹۰ به بعضی از موسسات داده شد، جهت اطلاع شما همراهان گرامی اعلام می شود. خاطر نشان می سازد؛ فیلم هایی که به موسسات داده می شد به پاس خدمات موثر آنها در سال مورد مطالعه یعنی سال قبل از دریافت عنوان میجر بود. به عبارت روشن تر سال های ارزیابی عملکرد موسسات ۸۸ و ۸۹ بوده است. سالهای درخشانی که موسسات تصویر دنیای هنر، هنرنمای پارسیان،سوره و قرن ۲۱ در خرید رایت فیلم ایرانی رکورد زدند و البته هزینه سنگینی بابت خریدهای خود پرداخته و دچار مشکلات عدیده شدند.

 دو موسسه هفت و ۲۴ نیز از جنبه های مسترینگ، بسته بندی و عرضه فیلم های با کیفیت و پخش مناسب محصول، مستعد تشویق شناخته شدند. موسسه پارسیان مشهد نیز به دستور معاون محترم سینمایی به ازای سرمایه گذاری در ساخت و تجهیز استودیوی صدا از یک عنوان میجر، برخوردار گردید.:

هنرنمای پارسیان: انیمیشن کله کدو

تصویر دنیای هنر: انیمیشن های؛ گیسو بلند، اسمورفها، الوین و سنجاب ها، خوش قدم ۲

موسسه قرن ۲۱: انیمیشن های ؛ یوگی خرسه، ماجراهای تن تن، سریال ماجراهای کونگفو پاندای مشترک  با موسسه سینما ۲۴

سینما ۲۴: مربی اژدها و سریال انیمیشن ماجرای کونگفو پاندا(مشترک با موسسه قرن ۲۱)

موسسه سوره: انیمیشن گربه چکمه پوش

سینما هفت: نارنیا ۳

موسسه پارسیان:تام و جری(جادوگر شهر اوز)

اسامی فیلم های میجر اعطایی به تشکل موسسات ویدیو رسانه: سینمایی ماجرای کونگفو پاندا۲، ماشین های ۲، THE RISE OF GUARDIAN

عناوین میجر واگذار شده به ستاد مبارزه با محصولات غیر مجاز(مستقر در موسسه رسانه های تصویری): ریو، رنگو، هاپ و وینی خرسه

مخاطبان ارجمند و خوانندگان همراه و همدل، زاد روز بهجت افزای موعود عالمیان امام عصر (عج) را به همه شما خوبان صمیمانه تهنیت می گویم و قضاوت در باره اینکه آنچه طی مدت یاد شده به موسسات مزبور داده شده است، رانتی برای آنان محسوب شده یا نه را به شما می سپارم.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • تنها چیزی که از این اختلاف مشخص شد این است که اقای عباسیان با این افشاگری خود در جام جم انلاین فقط این مهم را اذعان نمودند که مسیر نابودی شبکه را خودشان طراحی نمودند و باعث نابودی ویدئو و ویدئو رسانه شدند.

    دستشان درد نکند

  • جناب فروتن و همراهان همیشگی این تارنما

      تبریکات اینجانب را به دو منظور پذیرا باشید: اول میلاد منجی عالم بشریت حضرت قائم(عج) و دیگری پیشرفتها و تحولات چشم نواز و شگرف این  تارنما.

    .خدا توفیق دهید بازهم مزاحم شما دوستان گرامی خواهم بود.

    • سلام به شما دوست عزیز وکم پیدا! در چنین فرخنده روزی انشاالله حاجت روا باشید. چشمانتان سایت را زیبا می بیند . امیدوارم سربلند باشید در عین تواضع و خاکساری

  • سلام دوستان من اهواز هستم امروز فیلم مرگ کسب و کار من است رسید و فردا در تهران و بقیه شهرستان ها توزیع میشه

  • اره تو شهر ما هم رسیده امشب صد در صد میبینم و بعد دیدن نظرمو راجع به فیلم مینویسم.راستی  اقای فروتن چه خبر از فیلم پاریس تا پاریس هیچ خبری ازش نیست . کی توزیع میشه.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید