روزانه های سینمایی
در ادامه جشن های این روزها

در ادامه جشن های این روزها

حالا وقت فیلم دیدن است. با روحیه سرخوشانه ای که مردم از رویدادهای اخیر پیدا کرده اند، دل خوشی برای فیلم دیدن پیدا شده است. انتخاب رییس جمهور دولت یازدهم و راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی فوتبال در برزیل، کم بهانه هایی برای رفع افسردگی و رخوت طولانی مدت نیستند. گیرم که غول گرانی و تورم لجام گسیخته هنوز تنوره کشان زیست و معاش طبقات وسیعی از مردم را تهدید کند. باکی نیست !با تدبیر و عقلانیت و حضور ژنرال هایی که مدیریت بحران ها و خروج از بن بست ها را شگرد دارند، می توان به نصرت خدا نیز امید بست و فرج بعد از شدت را نظاره کرد.

با فرض جور بودن بساط عیش فیلم هایی که در سینما و ویدیو به دیدن شان می ارزند، کدام فیلم ها هستند؟

در سینما "خود زنی" ساخته احمد کاوری و "گذشته" اصغر فرهادی تماشاگرانشان را راضی به بیرون سینما هدایت می کنند. در نمایش خانگی اگر اشتهایی دارید، قسمت سوم "شام ایرانی" را ببینید و دست پخت آقایان را مزه مزه کنید. در بین فیلم های ایرانی شبکه اگر تا ساعات آینده فیلم سینمایی تازه ای توزیع نشود، "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" ارزش دیدن دارد. اگر به دنبال کار لایت و سبکی هستید "پنج شنبه شب"با "خلافکاران" دمخور شوید.

 در آستانه فصل تابستان فیلم های مناسبی برای بچه ها در دسترس است. قبل از آنکه از خانه خارج شوید و اقدام به خرید کنید، سایت موسسه "هنرنمای پارسیان" راهنمای خوبی برای انتخاب آثار سرگرم کننده و مفرح است. " قرن ۲۱ " برای توزیع تیرماه خود بسته متنوعی را به نمایندگان توزیع و فروش معرفی کرده است. همین موسسه در توزیع فیلم های خرداد ماه عناوین جذابی را برای دوستداران سینمای رزمی و اکشن ارائه کرد و فیلم دیدنی "سخنرانی پادشاه" را به علاقمندان سینمای هنری عرضه داشت.

برای مشکل پسندان "اژدها سواران" خوراک خوبی است. "راد کلیف" همان نوجوان و سپس جوان بازیگر نقش هری پاتر که معرف حضورتان هست، این بار نقش اول فیلم "زن سیاهپوش" را ایفا کرده است. "موسسه سوره" بعد از مدت های مدید این فیلم خارجی را به شبکه عرضه کرده است. برای گلگشت در فضای طنز های "مهران مدیری" درب ویلای ۲۵ و ۲۶ نیز به روی شما گشوده شده است.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید