روزانه های سینمایی
همه برای یکی

همه برای یکی

ترجیح بسیاری از مردم برای تماشای فیلم های ایرانی در منزل و اکتفا به نسخه ویدیویی فیلم ها، سبب شده است تا شرکت های پخش فیلم های سینمایی برای کشاندن مردم به سینماها در تبلیغات خود دست به ابتکارات تازه ای بزنند. طراحان تبلیغی فیلم سینمایی "یکی برای همه" درتبلیغات محیطی فیلم بر این جمله تاکید دارند: این فیلم را فقط در سینماها می توان دید"!

پیام ضمنی این تبلیغ آن است که  منتظر توزیع فیلم در شبکه ویدیویی نباشید و در صورت تمایل راهی سینماهای نمایش دهنده شوید. عبارت انتخاب شده چقدر می تواند به رونق گیشه فیلم کمک کند، در روزهای آینده مشخص خواهد شد اما پیشنهاد می شود زمانی که فیلم آماده عرضه در شبکه ویدیویی گردید، این جمله در تبلیغات درج گردد. "این فیلمی است که در سینماها موفق به دیدن آن نشدید!"

فیلم کمدی اجتماعی "یکی برای همه " کار نخست محمد آهنگرانی به تهیه کنندگی رضا آشتیانی طی یک هفته فروش خود در ۱۱ سینمای تهران 60 میلیون تومان فروش داشته است.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید