روزانه های سینمایی
تو خود نمره ۲۰ ای

تو خود نمره ۲۰ ای

برای انتشار قسمت های ۱۹ و ۲۰ سریال "ویلای من" شاید تیتری بهتر از این نتوان زد. بی دلیل نبود که مهران مدیری اعتبار حرفه ای و اجتماعی شرکت صنعتی بزرگی همچون "گلرنگ" و موسسه "گلرنگ رسانه" را ضامن اهدای جایزه های اعلام شده دانسته است.

با پخش منظم سریال که بی وقفه به نیمه های خود نزدیک شده است، گلرنگ ثابت کرده است که شرافت حرفه ای خود را با هیچ چیز معاوضه نمی کند و حفظ مشتری و ماندن بر پیمانی که در روز نخست با او بسته است، از قداست بالایی برایش برخوردار است.

بطور کاملاً طبیعی سریال های موافقان و مخالفان خودش را دارد و تیرا‍ژ محصول هم به زعم بد گمانان هر قدر هم عددی نباشد، مهم آن است که رشته الفت و پیوند سریال با مخاطبان صمیمی اش قطع نشده است.

بی شک اگر بار سریال تا ایستگاه آخر سالم به مقصد برسد، نه تنها برای مدیری بلکه برای نمایش خانگی حکم اعاده حیثیت خواهد داشت و اعتبار و منزلت بیشتری را به شبکه که این روزها اوقات بیشتری از مردم را به خود اختصاص داده است، خواهد بخشید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید