روزانه های سینمایی
به کجا چنین لنگ لنگان؟

به کجا چنین لنگ لنگان؟

در چند روز گذشته سرعت پایین اینترنت کشور و وجود اختلال آزار دهنده در استفاده از موتورهای جستجو و یا سرویس های ایمیل (یاهو و جی میل) سبب دلخوری و رنجش عمیق بسیاری از اقشار اهل علم و تحقیق شده است و متاسفانه در این بین کسانی تعمد دارند تا ریشه این وضعیت را در شرایط سیاسی و اجتماعی انتخابات پیش روی بدانند.

نگارنده که برای خلاصی از شرایط تحمیلی ایجاد شده به کافی نت محله هم پناه برد و جوابی نگرفت، در آنجا هم شنید که شرکت سرویس دهنده به خاطر انتخابات ناگزیر از کم کردن سرعت اینترنت شده است.

با کمال تاسف عدم پاسخگویی مسئولان امر همیشه سبب رواج شایعات گوناگونی شده است و معمولاً اذهان در راهی میان بر مستقیماً عرصه سیاست را نشانه می رود.

به همین خاطر چگونه می توان پذیرفت که وقتی اقتدار و امنیت کشور در گروی نشاط، حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات است و دشمن این حضور را برنمی تابد، اقدامات دلسرد کننده ای در حال وقوع باشد که نتایج آن سبب ناراحتی و انتقاد طبقات تحصیلکرده و گروههای مرجع و میلیونها دانشجو و دانش آموز شود.

اگر بدخواهان با سوء استفاده از اینترنت می خواهند، دسایسی را به اجرا گذارند، می توان از همین طریق به مقابله با آنها پرداخت و موجی از پاسخ های میلیونی را در فضای مجازی علیه آنها سامان داد.

به نظر من دو وعده و برنامه عملی در انتخاب نامزد ریاست جمهوری تعیین کننده است، راه اندازی مجدد سازمان مدیریت برنامه ریزی و نیز بالا بردن سرعت اینترنت به منظور بهره مندی از خدمات متنوع آن. همین!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید