روزانه های سینمایی
محصول مشترک “مورانو” و “ریلکس”

محصول مشترک “مورانو” و “ریلکس”

می توان آرزو کرد "اخرین سرقت" آخرین همکاری تهیه کننده فیلم و موسسه گلرنگ رسانه باشد، می توان دل خوش داشت به اینکه "اخرین سرقت" برگ پایانی دفتر همکاری های "فیلمسازان جوان" و گلرنگ رسانه باشد، می توان امید بست به اینکه نظیر چنین فیلم های سر دستی و چیپی دیگر ساخته نشود، می توان خوشبین بود که موسوی به یاد بیاورد به اقتضای سنش و فیلم هایی که در سینمای ایران تهیه کرده است، بیش از این حیثیت حرفه ای اش را به حراج نگذارد.

چگونه می توان باور کرد در پس تولید فیلم نام کسی مثل رضا درمیشیان باشد، هم او که با "بغض" خوش درخشید. بغض را باید باور کنیم یا ملغمه نازلی به اسم "آخرین سرقت" را؟

تکرار زوج گلزار و حیایی دیگر با حضور خود آنها هم در سینما جواب نمی دهد تا چه رسد به نسخه ژنریک آنها.

راستی اگر قالپاق دزدی روزگاری نون و آب برای سارق داشت و کار و بار شخصیت اصلی فیلم های دهه ۴۰ را بر اساس آن پی ریزی می کردند، در دهه ۹۰ هم این نسخه جواب می دهد؟!

یه موجب گزارش سایت سینمانت، فروش فیلم در اکران عمومی کمتر از ۶۰ میلیون تومان یود.

دومین فیلم سال ۹۲ را گلرنگ رسانه در شرایطی به بازار ویدیویی کشور توزیع کرده است که گوش شیطان کر توزیع منظم "ویلای من" به عنوان سومین محصول ایرانی این ماه از سوی همین موسسه ادامه دارد.

عنوان این پست برگرفته از تبلیغ خودروی کمپانی نیسان و یک آدامس در فیلم می باشد.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید