دیدار هیات مدیره اتحادیه با رییس سازمان سینمایی

اولین جلسه "اتحادیه موسسات ویدیو رسانه" با رییس سازمان سینمایی سه شنبه آینده برگزار می شود. به موجب این گزارش در این نشست که در دفتر رییس سازمان سینمایی تشکیل می شود، اعضای هیات مدیره مسائل و چالش های پیش روی صنعت نمایش خانگی را با رییس سازمان سینمایی در میان می گذارند.

این گزارش می افزاید؛ پس از جلسه مشترک مدیران موسسات ویدیو رسانه با معاونت سینمایی در پاییز ۱۳۸۸، هیچ جلسه دیگری با ایشان در سه سال گذشته برگزار نشده است.

یادآور می شود، این جلسه ۵۰ روز پس از انحلال اداره کل نمایش خانگی منعقد خواهد شد. کد ۶۳۰

به اشتراک بگذارید
سعید رجبی فروتن
سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

مقاله‌ها: 3841

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.