روزانه های سینمایی
مناجات نامه یک مخاطب حرفه ای

مناجات نامه یک مخاطب حرفه ای

با سلام و عرض خسته نباشید مجدد. نه به عنوان یک فروشنده، که به عنوان یک بیننده و مصرف کننده شبکه که داخل اتاقم چند کمد و کشو پر از فیلم و سریال دارم (غیر از کتابخانه شخصی ام – حالا هی پز می دم!!!) حالا که چراغ اول سال روشن شده آرزوهای خودم را برای آنچیزهایی که دلم می خواهد امسال از شبکه بدستم برسد بر می شمارم. بلکه چون اکثر مدیران شرکت ها و دست اندرکاران شبکه مطالب سایت شما را می خوانند تعدادی از این آرزوها هم امسال برآورده شود!

اول: خدایا، دنباله سریال های کارتونی آواتار، افسانه یوگی، شکار و شکارچی، گاندام، گایست و … را برسان

دوم: خدایا، قسمت سوم مستند یک هفته با گربه سانان بزرگ (از شرکت جوانه پویا) و قسمت دوم کارتون دوازده قلمرو را که یکسال است همه اصفهان را برایشان زیر پا گذاشته ام و نیافته ام را برسان

سوم: خدایا پس چرا با اینکه این سریال های کره ای این همه طرفدار دارند ، بجز دو موردشان، پک های سریال های دیگر وارد بازار نمی شود؟ خدایا امپراتور بادها، تاجر پوسان، جواهری در قصر، افسانه دونگ پی ، ایسان و … را برسان!

چهارم: فیلم های ایرانی شب واقعه ، ۳۳ روز، شور شیرین، گلوگاه شیطان و … را برسان

پنجم: خدایا ، یک تعدادی از این فیلم هایی که تلوزیون دوبله و پخش کرده در بازار نیست آنها را هم برسان! مثل: تمام فیلم های تاریخی و جنگی کره ای و چینی (از طولانی ترین پل گرفته تا راه من و میدان نبرد)، بچه عوضی، رودخانه مرموز، فرار بزرگ، شهر پسران، نامه هایی از اسپانیا، بدرود ژوپیتر، سه گانه پدرخوانده ، روح ، رقصنده با گرگ ها، مایکل کالینز، اودیسه فضایی، مایکل کلایتون، خون به پا خواهد شد، برخورد نزدیک از نوع سوم و … و یک صفحه اسمی که الان دستم گرفته ام! خدایا همه آنها برسان!!!

– امین با تشکر فراوان

http://www.bamn-f.blogfa.com/                                                                                                   

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • نویسنده محترمی که اسمتان را ندیدم

    کاش از خدا یک سریال کره ای دیگر به جاری جواهری در قصر خواسته بودی چون این سریال را پنج سال پیش شرکت جوانه پویا که آن وقتها کر و فری داشت از سیما خریداری و فکر کنم پخش هم کرد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید