روزانه های سینمایی
جانگوی رها شده از تلویزیون

جانگوی رها شده از تلویزیون

نسخه کامل فیلم سینمایی "جانگوی آزاد شده" از سوی موسسه قرن ۲۱ منتشر خواهد شد. مدیر عامل موسسه قرن ۲۱ در گفتگویی با "روزانه های سینمایی" با اعلام این خبر افزود؛ به موجب هماهنگی های صورت گرفته بازپخش تلویزیونی فیلم به پس از توزیع نسخه ویدیویی فیلم موکول شده است.

وی از احتمال افزودن ضمایمی نظیر پشت صحنه دوبله فیلم در دی وی دی آن خبر داد و زمان دوبله فیلم را در اردیبهشت ماه دانست.

یادآور می شود؛ تلویزیون در ایام نوروز "جانگوی آزاد شده" تازه ترین فیلم کوئین تارانتینو را با جرح و تعدیل های زیادی یک بار به روی آنتن فرستاد.

موسسه قرن ۲۱ پیشتر فیلم های دیگری از این کارگردان را در دهه ۸۰ به بازار عرضه کرده بود.

"جانگو…" برنده اسکار بهترین فیلمنامه اریژینال است و منتقدان فیلم را در منظومه آثار تارانتینو کاری غیر متعارف و بهره مند از روایتی غیر خطی و در ظاهر وسترن اسپاگتی دانسته اند.

باید منتظر شد و دید که مترجم و تیم دوبله اثر برای تعدیل خشونت های کلامی اثر و جلب رضایت هیات بازبینی، چه تمهیداتی را به کار خواهند بست.

منتقد سایت moviemag در باره این فیلم نوشته است:

تارانتینو هرگز کارگردانی نبوده که از جریانی پیروی کند، او مثل همیشه یک دنده است و بر ساخت فیلم در سبک و سیاق شخصی اش ( که ساخت اکشن رده با دیالوگ های تیز و کنایه دار می باشد ) اصرار می ورزد. « جانگوی آزاد شده » اورجینال ترین و غیرسفارشی ترین اکشنی است که اینروزها می توانید با انبوهی از ستارگان هالیوود مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید