حالا می شود فهمید که چرا بازار شب عید برای بسیاری از تولید کنندگان از جمله ناشران آثار فرهنگی و هنری تا این اندازه جذاب است. نگاهی به مغازه ها، فروشگاه های محصولات فرهنگی و کیوسک های مطبوعاتی به خوبی گویای آن است که همه فیلم ها و ویدیوی هایی که در هفته های پایانی سال گذشته روانه پیشخوان ها شده اند، حالا هفته هاست بی آنکه تهدیدی از سوی کالاهای رقیب متوجه اشان باشد؛ فرصت دارند تا توجه مخاطب سیر شده از برنامه های یکنواخت تلویزیون های داخلی و خارجی را به سوی خود جلب کنند.
مستندهای "پهلوان آواز"، قیصر چهل سال بعد" و برنامه های ترکیبی "شوخی با ستارگان" و " اینجا ایرانه " به همراه فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی، فیلم های ویدیویی و آلبوم های موسیقی متنوعی که به بازار عرضه شدند، هنوز پتانسیل بالایی برای خریداران و بینندگان نوروزی را دارند و می توانند یک هفته پایانی خوبی را برای تماشاگران رقم زنند.
اضافه کردن نظر