روزانه های سینمایی
رونق شاید وقتی دیگر!

رونق شاید وقتی دیگر!

تهیه کننده فیلم سینمایی "رژیم طلایی" با توجه به فروش نامناسب فیلم در یک هفته گذشته اظهار داشته است؛ با توجه به اینکه مخاطب فیلم "رژیم طلایی" خانواده ها هستند، فروش واقعی فیلم پس از تعطیلات نوروز آغاز می شود. یعنی حدود یک ماه پس از اکران فیلم و اشغال یکی از باکس های نوروزی اکران سینماهای کشور، تازه قرار است مردم و خانواده ها به سینما بروند و "رژیم" طلایی را ببینند.

اگر زمان تنظیم جدول نوروزی سینماها به همین جناب تهیه کننده گفته می شد که با توسل به توجیه "خانواده پسند بودن فیلم" از خیر اکران نوروزی فیلم بگذرد و فرصت را در اختیار فیلم مناسب دیگری بدهد، آیا حاضر به گذشت بود و راضی می شد، اکران فیلمش را به زمان دیگری موکول می کرد؟

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • متاسفانه این فیلم ضغیف ترینو در عین حال سخیف ترین فیلم اکران نوروزی است که فکر کنم تمام بازیگرهایی که تو این فیلم بازی کرد.فقط برای پول بازی کردند از جمله مهدی هاشمی که تابه حال من ندیده بودم که تو فیلم به این ضعیفی بازی کنه. تهیه کننده فیلم هم خیالش جمع باشه که فیلمش اگه خیلی خوشبین باشه ۴۰۰ میلیون بیشتر نمیفروشه.و متاسفم که جای فیلمهایی مثل برف روی کاجها/پل چوبی رو فیلم هایی مثل ر رجیم طلایی میگیرن.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید