روزانه های سینمایی
عیدی مهران مدیری به مخاطبان

عیدی مهران مدیری به مخاطبان

اپراتور خطوط تولید و تکثیر لوح فشرده شرکت گلرنگ رسانه حالا دیگر خیالش راحت است که با در دست داشتن چند پروانه صادر شده، می تواند قسمت های بیشتری از سریال "ویلای من " را تکثیر کند و دست برنامه ریزان پخش و بازاریابی را برای اجرای هر چه بهتر ایده هایشان باز بگذارد.

مدیریت پروژه حتی می تواند در تعطیلات ۱۵ روزه سال نو تیم های مطالعات بازار را به مناطق کرد نشین و ترک نشین راهی کند تا نتایج ناشی از دوبله ۱۲ قسمت گذشته را در تحقیقات میدانی بررسی و ارزیابی کند.

شاید مهران مدیری نیز در فاصله دید و بازدید های نوروزی و استراحتی که به گروه می دهد، به صرافت تصنیف و ترانه ای برای تیتراژ آغازین و پایانی سریال بیافتد.

دوستداران بازی و صدای مدیری جای خالی ترانه ای با صدای او را در کار جدید او خالی می بینند.

عیدانه ای که او باید به تماشاگران سریالش بدهد و او را مطمئن سازد که نقطه پایانی بر گله و گله گذاری "قهوه تلخ" نهاده است، ترانه تازه ای است که با حال و فضای سریال هم تناسب داشته باشد. مدیری نشان داده است در بازخوانی ملودی های محلی و حتی کارهای ارکسترال چیزی را کم نمی گذارد و موسیقی را خوب می شناسد.

پیشنهاد: ترانه تیتراژ "هم نفس" را دانلود کنید. فایل را که پلی کردید، چشمانتان را به آرامی ببندید و مرغ خیالتان را به پرواز درآورید.

آسمون رویام امشب گرمه از تب من   ماه آرزوها اومده تو شب من

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید