روزانه های سینمایی
هفته سریال ها

هفته سریال ها

تصور می شد با آغاز توزیع مجدد سریال "قلب یخی"، تیم سریال رقیب یعنی "ویلای من" قدری با تامل بیشتری برنامه توزیع سریال شان را برنامه ریزی و زمان بندی کنند.

توزیع قسمت های ۹ و ۱۰ "ویلای من" درست ۲۴ و یا ۴۸ ساعت بعد از عرضه "قلب یخی" این گمان را تقویت کرد که "ویلای من" فعلاً قصد هیچگونه تجدید نظری در بازار ندارد و اگر بناست حرکتی صورت بگیرد، در این بازی شطرنج، رقیب باید مهره اش را جابجا کند تا در معرض کیش و مات قرار نگیرد.

این حدس و پندار زمانی تقویت شد که "ویلای من" در وسط هفته حضورش را در بازار اعلام کرد و حاضر نشد جای خود را به هیچ محصول مشابهی بدهد.

"ویلای من" در شرایطی به میدانداری ادامه می دهد که با توزیع اولین سری جوایز فروش خود را بهبود بخشید. باور ندارید سری به بخش قرعه کشی سایت سریال بزنید و مشاهده کنید که در هر ساعت بطور متوسط چند پیامک شرکت در قرعه کشی دریافت می گردد.

نکته مهمتر در سریال "ویلای من" که متاسفانه کمتر به آن اشاره می شود کار سنگین و البته ارزشمند دوبله کردی و ترکی سریال و نیز زیر نویس های انگلیسی و فارسی مجموعه می باشد. اهل فن خوب می دانند که انجام اموری از این دست چه انرژی و سرمایه ای را از گروه سازنده می گیرد.

تا این تاریخ کمتر کارشناسی در باره کیفیت دوبله سریال و بازخورد آن در مناطق ترک و کرد زبان، اظهار نظر کرده است. با این حال این اقدام ابتکاری در کارنامه موسسه ناشر ثبت شده و همواره از آن به نیکی یاد خواهد شد.

در پایان این تاسف باقی می ماند که اگر قهوه تلخ هم به تعهداتش عمل می کرد، شاید امروز شرایط به مراتب متفاوتری در نمایش خانگی داشتیم و بدهی های انباشته سرمایه گذاران قهوه تلخ نیز از رهگذر فروش نسخه  های میلیونی سریال پرداخته شده بود و ترک ناجوری بر دیوار اعتماد مخاطبان نیفتاده بود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام.در مورد ویلای من باید بگم که هر یک دقیقه حدود ۵۰ پیامک ارسال میشود که رقم قابل توجهی است.به امید فروش بیشتر و بهتر سریال ویلای من.

  • سلام اقای فروتن خسته نباشید
    قرار بود سریال انیمیشنی شکرستان بصورت مجموعه وار هر هفته توزیع بشه.ایا از توزیعش و ناشرش اطلاعی دارین؟تشکر

  • با سلام و سپاس از اظهار لطف حضرتعالی نسبت به سریال ویلای من

    گرچه ما در گلرنگ رسانه از پخش سریال قلب یخی مطلع شدیم ولی به دلیل اعلام عمومی زمان پخش مجموعه پنجم در تاریخ ۱۵  اسفندماه, امکان جابجایی آن میسر نبودو تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا پایان مجموعه ۲۲ بر اساس زمان بندی  سریال را در سراسر کشور توزیع نماییم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید