در تعریف ساماندهی گفته اند: استفاده از منابع یعنی افراد، سرمایه ها و تجهیزات به موثرترین شکل برای دستیابی به اهداف. اگر فعالیت اصلی سازمان ها اقتصادی باشد و پشتیبانی مالی جداگانه و مشخصی نداشته باشند، اهمیت ساماندهی دو چندان می گردد. در حالی که بعضی از موسسات ویدیو رسانه با قطع امید از شرکت های پخش اقدام به راه اندازی شرکت های پخش اختصاصی کرده اند، خبرها حاکی از ان است که دو موسسه پر کار و خوش سابقه در صدد ادغام واحدهای پخش خود برآمده اند. استفاده بهینه از ظرفیت و تجارب دو شرکت در زمینه پخش ، ملاحظات و شرایط حاکم بر بازار و کاستن از هزینه های سربار از جمله هدف هایی است که این دو شرکت از ایجاد پخشی مشترک دنبال می کنند. دو شرکت مورد اشاره که در سال های اخیر بیشترین فیلم ایرانی را عرضه کرده اند در صورت نهایی شدن توافق همکاری، برای گسترش بازار و رقابت با سایر موسسات همکار برنامه های خاصی را تدارک دیده اند. باید منتظر ماند و ارسال نخستین پالس های رسمی را از سوی دو موسسه ویدیو رسانه ای که فعلا" پشت میز مذاکره نشسته اند، دریافت کرد.
سعید رجبی فروتن
در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.
نام دو موسسه را میشود بفرمائیدد ممنون میشوم
اجازه دهید در صورت ختم به خیر شدن مذاکرات از زبان خودشان اطلاعات بیشتر را دریافت کنید.
با توجه به صحبت های جناب فروتن بیشترین فیلم های ایرانی را در سال های اخیر موسسه تصویر دنیای هنر و هنر نمای پارسیان خرید کرده اند که هر دو موسسه پخش هم دارند ولی این دو موسسه کاملا رقیب جدی و سر سخت هستند و نمی توان باور کرد این دو موسسه باشند و هر چه فکر میکنم موسسات دیگر را نمی توان نام برد که هم خرید فیلم ایرانی زیاد داشته باشند و هم پخش !!!
در عالم امکان وقوع خیلی از چیزها ممکن است.!
هنر نمای پارسیان + تصویر دنیای هنر = ؟
سینما ۲۴ ( هنر اول ) + قرن ۲۱ = ؟
قرن جدید + پرتو آبی + فورتکس = ؟
خانه تصویر آبی + ریز موج سیستم = ؟
پخش الوند + به پخش + گلرنگ + گل پخش + …= ؟
فیلمسازان جوان + صنف واحد تهیه کنندگان + تهیه کنندگان مستقل + بقیه سینما گران = ؟
بقیه شو شما حدس بزنید ؟؟؟؟؟