روزانه های سینمایی
پروانه ها نشان از بهار دارند ۳

پروانه ها نشان از بهار دارند ۳

فیلم های ویدیویی داستانی

با صدور هفت پروانه نمایش دیگر مجموع فیلم های ویدیویی سال ۹۱ به ۶۲ عنوان رسید. در بین فیلم های مزبور فقط ۱۳ عنوان درونمایه طنز و کمدی دارند. این مطلب گویای کاهش فیلم های کمدی سخیف و افزایش فیلم های ملودرام و تا حدی اجتماعی است.

موسسه رودکی:زهره ترک و پنجشنبه شب

لوح طلایی: حکمت و عبرت و آتش در نیستان

تصویر دنیای هنر: خلوت دل و پناهگاه

سینما هفت: تسلیم سرنوشت

همانطور که ملاحظه می شود موسسه سینما هفت بعد از مدت ها به تامین و عرضه فیلم ویدیویی روی آورده است. موسسه تصویر دنیای هنر نیز در غیاب فیلم سینمایی ایرانی ترجیح داده است شمار فیلم های ویدیویی موسسه را به ۸ عنوان در سبد محصولاتش برساند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام آقای فروتن ضد گلوله مجوز داره ؟ وآیا تا آخر امیسال می آید؟

    چون من زنگ زدم گلرنگ رسانه گفتند آخرین سرقت و ضد گلوله تا آخر امسال ۱۰۰ درصد میان

  • با سلام و احترام،

    هنوز مراحل نهایی آماده‌سازی جهت صدور پروانه انجام نشده است اما بازبینی آن انجام شده و در صورت تحویل مستر نهایی ، ان شاا… بلافاصله صادر خواهد شد.

    با توجه به گستردگی پروژه ویلای من و حجم بالای عملیات تولید، دوبله و زیرنویس آن، علاوه بر توزیع مجموعه ۵ و ۶ ویلای من، احتمالا یک یا دو فیلم سینمایی در فرصت باقیمانده تا پایان توزیع خواهد شد. اینکه کدامیک از فیلمها میهمان نوروزی مخاطبان شبکه ی نمایش خانگی خواهد شد در فرصت مناسب اعلام خواهد شد.

    مجموعه ی پنجم ویلای من روز ۱۵ اسفندماه در سراسر کشور توزیع خواهد شد و بخشی از مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز ویژه نیز در آن گنجانده شده است.

    مجموعه‌ی ششم نیز در هفته‌‌ی آینده و همراه با بهاریه‌ای توزیع خواهد شد.

    با سپاس

  • اقای میر مجیدی از شما خواهش میکنم این ۲ عنوان که گفتید تا اخرسال میان ضد گلوله و اخرین سرقت با شه تا تنوع در شبکه حفظ بشه ممنون

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید