روزانه های سینمایی
باور نمی کنم این تو خود تویی!

باور نمی کنم این تو خود تویی!

سیدکمال طباطبایی تهیه‌کننده "قلب یخی" با اعلام خبر توزیع سری جدید این سریال از فردا ۱۳ اسفندماه به خبرنگار مهر گفت: به خاطر وقفه چند هفته‌ای‌ که به دلیل برخی مشکلات بود، از مردم پوزش می‌خواهم و این قول را می‌دهم که در ادامه، این مجموعه به‌صورت مستمر پخش شود. مردم پیگیر سریال بودند و ما تا برطرف کردن مشکلات دچار وقفه‌ای شدیم که به خاطر آن عذر می‌خواهم و اعلام می‌کنم از اینجا به بعد قسمت‌های جذاب‌تر سریال آغاز می‌شود.

وی افزود: این سریال بر اساس مدیوم سینما ساخته شده و مردم برای اولین‌بار سریالی را می‌بینند که برای مدیوم تلویزیون ساخته نشده، فول اچ دی و دالبی است و تکنیک ساخت آن این موضوع را ثابت می‌کند.

طباطبایی یادآور شد: تمام تلاش من در سری‌های "قلب یخی" این بوده که از سینما جدا نشوم. کار نیز بر همین اساس ساخته شده و من با کار حرفم را ثابت می‌کنم. کافی است مردم سریال را ببینند. ما اولین و دومین سری را اچ دی ساختیم و سومین سری فول اچ دی که با صدای دالبی نیز ضبط و صداگذاری شده است. افرادی که تلویزیون سامسونگ دارند نیز می‌توانند کار را به صورت تری دی ببینند.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: من برای هر دی وی دی اندازه یک فیلم سینمایی انرژی گذاشته‌ام و احساس می‌کنم تا به حال ۲۰ فیلم سینمایی ساخته‌ام. مردم با تماشای کار متوجه این تفاوت‌ها و کیفیت‌ کار می‌شوند.

وی با اشاره به تجربه همکاری با سامان مقدم، تأکید کرد: کار سخت و سنگینی بود. این کارها برای بخش خصوصی فوق‌العاده سنگین است. امیدوارم قانون کپی رایت در کشور ما به سرانجام برسد.

طباطبایی با اشاره به رو به پایان بودن مراحل فنی سریال، از پایان پخش آن در اردیبهشت ماه خبر داد و اعلام کرد هر قسمت به فاصله ۱۰ روز از قسمت بعدی توزیع می‌شود

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • چه کار سینمایی عزیز من کارشما کمی مانده که تبدیل بشه به یک سریال شونه تخم مرغی شما برو روی فیلمنامه کارکن و حامد عنقا رو برگردون ابن کار بهتر از صدتا اچ دی و فول اچ دی است سریالی که اصلا هیچی توش در نیومده و خیلی دم دستی و سطحی است چطور باید از شما قبول کنم براش وقت فیلم سینمایی گذاشتید . این سریال اصلا مدیومش سینما نیست حتی از تلویزیون هم سطحش پایین تره (منظور من فقط فصل ۳ است) این از نظر سینمایی و تکنیکی

    ولی در رابطه با عذرخواهی مگه مردم مسخره شمان که تا هر موقع دلت خواست بیای عذر خواهی کنی .

    در ضمن چرا خبری از ناتمام ماندن فصل دوم نمیگید شما تا موقعی که هنوز از قبل با مردم درست تا نکنی وضع این سریال خوب نمیشه
    نکته بعدی درباره سامسونگ است این چه قرار دادی که هیچ ضمیمه در دی وی دی های سریال دیده نمیشه و ۷و۸ کلیپ سامسونگ است حتی یک البوم عکس ساده هم نداره با ر محتوایی دی وی دی ها هم که افتضاحه

    از همون ۲۴ خرداد شروع فیلمبرداری معلوم بود که این نویسندگان و کارگردان و بازیگران عوض شده نتیجه میشه یک سریال دم دستی و هیچی نمیشه چیزی در موردش بگی .
    من به شما میگم ای کاش این هزینه رو صرف ساختن ۲۰ فیلم سینمایی با کیفیت کرده بودید.

    حالا فکر میکنید با این موارد ایا باید عذر خواهی شما رو قبول کنیم؟

  • آقا میلاد شما مطمئنید که دارید در مورد قلب یخی فصل ۳ صحبت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کارگردانیش واقعا عااالیه و فیلبرداری فوق العاده است و سطح این سریال بسیار بالاتر از سریالهای ایرانیست… موسیقی هم بسیار خوب و کیفیت تصویر هم عالیست. اتفاقا ما  اسمارت تی وی سامسونگ داریم و به صوری تری دی قلب یخی را میبینیم و واقعا لذت میبریم … 

    شما معلوم نیست چه نسبتی با محمدحسین لطیفی دارید که اینقدر قصد کوبیدن سامان مقدم را دارید؟ بهتره که نظراتتون را اینطور توهین آمیز بیان نکنید!!!!! شما وقتی به این سریال میگید دم دستی لابد "ازدواج به سبک ایرانی " محمدحسین لطیفی از نظر شما یک شاهکار سینماییست!!!!!!!!!!

  • اولا کارگردان ازدواج به سبک ایرانی حسن فتحی است . دوما من در مورد کارگردانی سریال هیچی نگفتم به نظر من کارگردانی هم یک حرکت به عقب برای سامان مقدم است .
    در ضمن بیشتر انتقادات من نسبت به فیلمنامه است که اقای طباطبایی اعتقاد داره کار سینمایی است در صورتی که اصلا زیر تلویزیون است .
    در ضمن اگه شما میگید سطح سریال بالاست نگاهتان کوته بینانه و تحت تاثیر فیلمهای شونه تخم مرغی قرار گرفتید .
    این سریال گفتم دوباره میگم ارزش سینمایی اش بسیار ناچیز است .

  • راستی اقای فروتن چرا درباره مطلب اقای عباسیان در مورد ۵۰ میلیارد ضرر سیالهای ایرانی در شبکه چیزی نگفتید…

    اینو به نظرم خوب اومد عباسیان

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید