روزانه های سینمایی
پروانه ها نشان از بهار دارند -۱

پروانه ها نشان از بهار دارند -۱

با صدور پروانه نمایش چهار فیلم سینمایی ایرانی تعداد فیلم های ایرانی دارای پروانه نمایش خانگی در سال ۹۱ به ۷۴ عنوان رسید. این رقم در نوع خود برای نمایش خانگی قابل توجه است.

به موجب این گزارش؛ موسسه "تصویر گستر پاسارگاد" برای فیلم های: "بی خود و بی جهت" و " بی خداحافظی" و موسسه "گلرنگ رسانه" برای فیلم "آخرین سرقت" و "ریز موج سیستم "برای "همبازی" موفق به دریافت پروانه نمایش شدند.

به نظر می رسد با فراغت موسسه مزبور از پخش سریال"قلب یخی" از این پس شاهد تحرک بیشتری در زمینه تامین و توزیع فیلم ایرانی از‌ جانب آن خواهیم بود.

خاطر نشان می سازد از ابتدای سالجاری تاکنون ۶۷ فیلم ایرانی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده اند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    • دوست گرامی  جناب  اریان  اخرین  محصول  موسسه تصویر گستر پاسارگاد تا پایان سال فیلم  بی خداحافظی می باشد

      • آقای علیرضا عزیز سلام

        فیلم بی خداحافظی حق پخشش به ریز موج داده شده..واسه همین موسسه بی خود و بی جهت رو تا آخر سال پخش میکنه

        ۸۸۱۰۷۹۰۲

        اینم شماره موسسه

        •  درد و بلای شما دوستان خوبم که با سماجت و پیگیری آخرین خبرها را در مورد زمان پخش فیلم ها و عناوین آینده موسسات دنبال می کنید، در حالی که  موسساتی کک شان هم برای افکار عمومی نمی گزد، بخورد به جان………؟ دشمنان ایران زمین

          • آقاى فروتن گل به قول شما وقتى موسسات واسشون مهم نیست ما جاى اونا این کارارو انجام میدیم!!!چون نمایش خانگى واسمون مهمه

  • با سلام خدمت دوستان دیروز ۲ فیلم زندگی با چشمان بسته و قبرستان غیر انتفاعی رو دیدم بازی حامد بهداد تو این ۲ فیلم اصلا قابل مقایسه نیست. بهداد برای بازی در فیلم قبرستان غیر انتفاعی پرونده درخشان بازیگریشو تا حدودی خدشه دار کرده و من که یکی از طرفدارای ناب حامد بهدادم تا حد زیادی متاثر شدم. البته فک کنم این فیلم برای یکی ۲ سال پیش بوده.. یعنی اینقدر لنگ پول بوده.راستی به احتمال زیاد فیلم بی خداحافظی همراه با سری جدید قلب یخی توزیع خواهد شد.

  • اگه فیلم اخرین سرقت تا پایان سال بیاد خیلی خوب میشه چون یکی از بهترین کمدی هایی که پارسال تو سینما دیدم این فیلم بود. اصلا فکر نمیکردم اینقدر قشنگ باشه. اقای اخباری یه سوال داشتم یعنی فیلم بی خود بی جهت به این زودی وارد شبکه میشه. این فیلم هنوز تو خیلی از سینماهای شهر اکرانه. یعنی رکورد یک فراری از بگبو رو هم میزنه.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید