روزانه های سینمایی
شمارش معکوس برای پایان کار آی فیلم

شمارش معکوس برای پایان کار آی فیلم

از صبح روز ۱۲ اسفند که شبکه "تماشا" رسماً پخش سراسری خود را شروع می کند، شمارش معکوس برای قطع صدای فیلم و سریال های "آی فیلم" به زبان فارسی آغاز می شود.

اینطور که مسئولان سیما می گویند فلسفه راه اندازی "آی فیلم" در اصل دوبله سریال ها و فیلم های ایرانی به زبان های عربی و انگلیسی بود که با راه اندازی شبکه تماشا بینندگان آی فیلم فقط صدای دوبله به زبان های مزبور را می توانند بشنوند.

"آی فیلم "در دو سال گذشته با پخش منتخب فیلم ها و سریال های سال های دور و نزدیک توانسته بود، اوقات زیادی از بینندگان را به خود اختصاص دهد.

شبکه" تماشا" از فردا صبح باید به مرور جای خالی گزینه آی فیلم را برای تماشاگران تلویزیون پر کند و علاوه بر پخش فیلم و سریال با میان برنامه های جذاب و گرافیگ خوب تلویزیونی، یاری رقابت با تلویزیون های داخلی و خارجی را در خود تقویت کند.

بدیهی است باز پخش سریال های دو سال اخیر "آی فیلم" نباید به این زودی ها در کنداکتور پخش تماشا قرار گیرد. ادامه تجربه های شبکه های "نمایش" و "آی فیلم" پشتوانه خوبی برای تماشاست اگر بخواهد نوآوری را چاشنی برنامه های یومیه خود کند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید