روزانه های سینمایی
یعنی آش آنقدر شور شده ؟

یعنی آش آنقدر شور شده ؟

فرهاد گلی تهیه کننده فیلم های "کادوی در بدر"، "لیموترش" و "تایماز موتوری "در گفتگویی به تهیه کنندگانی که از راه نرسیده، فیل شان یاد نمایش خانگی می کند، به ساخت و عرضه فیلم در این شبکه می پردازند تاخته است. گلی در بخشی از این گفتگو به صراحت می گوید:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلاکی به عنوان گلوگاه اصلی باید به افراد بدون تجربه در خصوص ساخت یا تهیه فیلم‌های ویدئویی برای شبکه نمایش خانگی مجوز و پروانه ساخت صادر نکند و از آدم‌های باتجربه در این خصوص استفاده شود تا شاهد افت کیفی فیلم‌ها در بخش شبکه نمایش خانگی نباشیم. به عنوان مثال آدم‌هایی که در پست مدیریتی فلان شرکت یا نهاد بوده‌اند با مهیا کردن یک سرمایه وارد کار تهیه کنندگی می‌شوند و معلوم است که این گونه افراد تجربه لازم را نخواهند داشت وصرفا با استفاده از سرمایه وارد این حرفه می‌شوند. 

 

گلی اضافه کرد: افراد بی‌تجربه پولدار در بدو ورودشان به تهیه کنندگی برای تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی به دلیل آشنا نبودن با یک سری اصول اولیه فیلم سازی یا تهیه کنندگی، از یک سری آفراد بی‌تجربه در مقام کارگردان یا نویسنده وحتی بازیگری استفاده کردند وباعث شدند که سطح کیفی آثار افت کند وهیچ فرقی هم بین تهیه فیلم ویدئویی برای شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون وجود ندارد."

گلی که در کارنامه حرفه ای اش تهیه کنندگی چند فیلم سینمایی را داراست با اعلام مواضع اخیرش، توقعات را از کارهای ویدیویی تازه ای  که در اینده به نمایش خانگی ارائه خواهد کرد، بالا برده است.

فرهاد گلی باید یادش بماند که تماشاگران شبکه حرف های به حق او را در خاطرشان حفظ خواهند کرد و منتظر فیلم بعدی او در شبکه باقی خواهد ماند.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید