روزانه های سینمایی
رقابت دو موسسه در صدر جدول

رقابت دو موسسه در صدر جدول

موسسه ریزموج سیستم با موسسه رسانه های تصویری – وابسته به سازمان سینمایی- در زمینه تامین فیلم سینمایی ایرانی رقابت بر سر تامین فیلم را ادامه می دهند.

به موجب این گزارش "ریزموج سیستم" صبح امروز با دریافت پروانه فیلم"همبازی" مجدداً از" رسانه های تصویری" پیش افتاد. "ریز موج" با ۱۳ عنوان و "رسانه های تصویری" با ۱۲ عنوان در صدر فهرست ۷۱ فیلم سینمایی ایرانی دارای پروانه نمایش خانگی در سال ۹۱ هستند.

این گزارش می افزاید، رسانه های تصویری" از مجموع ۱۲ پروانه دریافتی فقط موفق به توزیع عناوین " به هدف شلیک کن"و "قلاده های طلا"، شده است. با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال مشخص نیست که موسسه مزبور برنامه ای برای عرضه عناوین باقی مانده شامل؛ استشهادی برای خدا، مقاومت، محفل ایکس، مرثیه برف، شاخه های بید، غریب اشنا، دیگری، سنجاقک های برکه سبز و طلوع خورشید دارد یا آنکه خرید رایت فیلم های مورد اشاره، صرفاً در راستای تدابیر حمایتی سازمان سینمایی صورت گرفته است.

در طرف مقابل موسسه ریز موج سیستم امکان نشر فیلم های؛‌انسانها، جعبه موسیقی، پایان دوم، کلانتری غیر انتفاعی، کیمیا و خاک، در شب عروسی، چگونه میلیاردر شدم و زمانی برای دوست داشتن را یافت.

این موسسه فیلم های گلوگاه شیطان، همبازی، نخودی، عصر روز دهم و راه آبی ابریشم را در دستور توزیع آینده خود قرار داده است.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید