روزانه های سینمایی
پری رو تاب مستوری ندارد

پری رو تاب مستوری ندارد

هر قدر سیمای رسمی کشور در معرفی موسیقی بنا بر سیاست های ابلاغی با محدودیت های زیادی مواجه است و اغلب در مناسبت های شادی آفرین معدودی از خوانندگان را به روی استیج برنامه های زنده فرامی خواند و خوانندگان وطنی با لب خوانی و پانتومیم! به اجرای برنامه می پردازند، هر قدر مرکز موسیقی کشور حاضر نیست موسیقی پاپ را بصورت رقابتی در جشنواره سالانه موسیقی به رسمیت بشناسد، در این سالها بستر پخش محصولات فرهنگی به تنهایی توانسته است جدیدترین آلبوم های موسیقی گروه های پاپ و سنتی کشورمان را بطور گسترده به مردم عرضه کند و در مراکز عرضه، آلبوم های موسیقی در کنار انواع فیلم در معرض دید و انتخاب مشتریان قرار گیرند.

بنابر مشاهدات موجود؛ در هفته های اخیر بطور کم سابقه ای آلبوم های موسیقی به بازار عرضه شده است و قطعاً با نزدیک شدن به عید باستانی، بر شمار آلبوم های صوتی و تصویری افزوده خواهد شد.

با توجه به مناسبات و قوانین حاکم بر محیط رسانه ای ایران، مجاز نبودن انتشار پاره ای از تولیدات در بعضی رسانه ها و مجاز و مباح بودن آن در دیگر رسانه ها، ویژگی استثنایی سیمای رسانه ای کشورمان است. سرگذشت موسیقی مثال روشنی از این ادعاست.

در بین موسسات ویدیو رسانه؛ سینما ۲۴، تصویر گستر پاسارگاد و تصویر دنیای هنر علاقمند به سرمایه گذاری و یا مشارکت در توزیع و پخش آلبوم می باشند.

در همین رابطه بخوانید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید