روزانه های سینمایی
الوعده وفا

الوعده وفا

تا اینجای کار" گلرنگ رسانه" به آنچه وعده داده بود، عمل کرده است و مراسم قرعه کشی را برای قسمت اول و دوم با سلام و صلوات برگزار کرد.

هنوز آماری از میزان استقبال مردم و مخاطبان از سریال منتشر نشده است  و مشخص نیست که چه تعداد کد قرعه کشی را به سامانه موسسه ارسال کرده اند اما با این وجود چیزی از ارزش کار کم نمی شود و احتمال می رود این اقدام به افزایش فروش محصول در قسمت های بعدی بیانجامد.

نکته ای که در قرعه کشی سریال باید به آن توجه شود این است که بعضاً هنگام باز کردن پاکت حاوی فیلم، هولوگرام پاره شده و عدد درج شده بر روی آن مخدوش می شود. بنابراین تاکید بر کد قرعه کشی کافی به نظر می رسد  و سر درگم کردن مردم بین عددهای مختلف مفید و ضروری به نظر نمیرسد.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آرزوی موفقیت دارم برای پروژه ویلای من.

    جناب فروتن این خبر درسته؟ 

    دلایل توقف توزیع سریال "قلب یخی"

    علی اسدزاده مدیر موسسه تصویرگستر پاسارگاد گفت: ما با سیدکمال طباطبایی تهیه‌کننده فصل سوم "قلب یخی" تا بسته هشتم این مجموعه قرارداد داشتیم. بعد از ارائه این قسمت تهیه کننده در نظر داشت با پخش دیگری وارد مذاکرده شود به همین دلیل توقفی در ارائه نسخه خانگی این مجموعه در بازار به وجود آمد.

    وی افزود: البته تهیه‌کننده در نظر داشت در ایام دهه فجر نسخه جدیدی به بازار نیاید و از طرف دیگر پخش‌کننده تازه‌ای هم پیدا کند که هفته آینده تکلیف قسمت جدید و زمان ارائه آن به بازار مشخص خواهد شد. این مجموعه در ۱۸ بسته وارد بازار می‌شود و قطعا نسخه جدید تا اواخر هفته آینده وارد بازار می‌شود

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید