روزانه های سینمایی
این هفته سینما پیش افتاد

این هفته سینما پیش افتاد

 هفته های گذشته سینماها کمتر فیلم تازه به خود دیدند و در مقابل طوفانی از فیلم های سینمایی و ویدیویی ایرانی در شبکه نمایش خانگی عرضه شدند.

این هفته در شبکه ویدیویی قسمت تازه ای از مجموعه "ویلای من" و قسمت نهم کلاه قرمزی نوروز ۹۱ با عنوان "جیگر به حمام می رود" مهمان خانه ها شدند و فیلم تازه ای بر پیشخوان ها ننشست.

در سینماها پس از جشنواره اکران چهار عنوان تازه به خود دید.

پیش از این تهیه کننده فیلم "دزدان خیابان جردن" جرات کرده بود و قبل از جشنواره ۶۰ کپی ازفیلم را روانه سینماهای کشور کرده بود. حالا در آستانه فروش نیم میلیاردی "دزدان خیابان جردن" در کشور، فیلم های سینمایی "کریستال"، "پله آخر"، "آدم آهنی" و "یک سطر واقعیت" به نمایش عمومی درآمده اند

. پیش بینی می شود تا اکران نوروزی فیلم دیگری اکران نشود و تا آن زمان جنجال و حاشیه های چینش فیلم های نوروزی بحث داغ محافل رسانه های و مدیریتی باشد.

در شبکه نمایش خانگی علیرغم انتظار مخاطبان برای خرید فیلم "زندگی با چشمان بسته" ساخته رسول صدر عاملی، توزیع فیلم به روزهای آینده موکول شده است.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید