روزانه های سینمایی
عاشقانه قرن جدید

عاشقانه قرن جدید

بر روی پوستری که "پخش سینما ۲۴ "طراحی و منتشر کرده است، جوایز فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان و نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی مورد تاکید قرار گرفته است.

این اقدام با این هدف صورت نگرفته است که مخاطب فیلم ویدیویی را به عنوان فیلم سینمایی خریداری کند بلکه به منظور شناساندن ارزش های فیلم ویدیویی" یک داستان عاشقانه" است.

موسسه "قرن جدید" که پیش از این عناوین ویدیویی موسسه سروش را هم تامین و منتشر کرده بود، این بار دست روی فیلمی گذاشته است که بر خلاف موج فیلم های کمدی، یک ملودرام عاشقانه است و می تواند در روزهایی که سینما نیز محتاطانه از سینمای اجتماعی فاصله گرفته است، مقوم ژانر ملودرام در شبکه نمایش خانگی باشد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با عرض خسته نباشید به آقای فروتن میخواستم بپرسم آیا برای فیلم های قرار ملاقات و جستجوی عدالت و پرومتیوس پروانه صادر شده یانه؟

    بسیار بسیار ممنونم

  • پرومتیوس چه پروانه داشته باشد یا نه همین دیشب با همان دوبله از شبکه نمایش پخش شد فکر کنم حداکثر تا یک هفته آینده هم توسط سایت هایی که فیلم های دوبله را روی کیقیت بلوری صداگذاری می کنند ،آپلود شود.

    به عبارت دیگر هر هوادار دوبله ای که قابلیت دانلود فیلم از نت را داشته باشد هرگز این فیلم را با آن فاب تصویری۳*۴ از بازار تهیه نخواهد کرد…

  • با سلام…چند سوال از آقای عزیزی داشتم: ۱.سریال شورش ترون و لاکپشتهای نینجا هرچندوقت یکبار عرضه می شوند؟ ۲.فیلمهای مردان سیاهپوش ۳ و مرد عنکبوتی شگفت انگیز چه زمانی عرضه می شوند؟اگر زمان دقیق معلوم نیست چه ماهی؟

    با تشکر

  • باسلام جناب آقای اخباری می خواستم خواهش کنم تیزر دیگری از خیزش خفاش بذارید چون این تیزری که تو سایت هست صدای اصلی دوبلور ها نیست یکیش مثلا بین

    ممنون میشم

     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید