روزانه های سینمایی
هنرنما جبران کرد

هنرنما جبران کرد

موسسه "هنرنمای پارسیان" نسخه تازه ای از مجموعه "فرش ایرانی" را به بازار عرضه کرد. به موجب این گزارش پس از آنکه در نسخه ویدیویی منتشر شده غفلتاً نام بهرام بیضایی و تهیه کننده اثر سید رضا میرکریمی بر روی ولت محصول حذف شده بود، موسسه هنر نمای پارسیان به عذرخواهی اکتفا نکرد و به بازتولید اثر همت گماشت.

به این ترتیب کسانی که تاکنون این مجموعه ارزشمند را تهیه نکرده اند، می توانند نسخه جدید و بدون اشکال را خریداری کنند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ( ایکاش این کارشون رو هم جبران کنند )

    با سلام حضور مدیر محترم سایت

    اخیرآ شرکت هنر نمای پارسیان نسخه غیر مجاز انیمیشن عصر یخبندان ۴ را که قبلآ به نوعی از بازار جمع آوری کرده بود مجددآ در تیراژ وسیع وارد بازار کرده / نسخه ای که فیلم در کادر بسیار کوچکی قرار دارد و بیننده به خصوص کودکان عزیز را از لذت تماشای آن محروم مینماید و دوبله ای عجیب و قریب که زیاد سنخیتی با این انیمیشن ندارد .

    لذا سئوال من از مدیر محترم سایت این است که با توجه به اینکه این اثر فاقد مجوز و پروانه نمایش بوده است شرکت هنرنمای پارسیان آیا میتواند با نصب یک هلو گرام جدید در کنار هلوگرام شرکت قبلی به این اثر جنبه رسمی و قانونی ببخشد و این اثر زیبا را مجددآ و به این شکل ناقص وارد بازار نموده و در واقع سودجوئی و کلاهبرداری محرز نماید ؟

    اصولآ این شرکت چگونه به خود این حق را داده است که مبادرت به انجام این عمل خلاف نماید ؟

    آیا اینگونه رفتارها سوء استفاده از اطمینان مدیران و مسئولین فرهنگی و کلآ شبکه نمایش خانگی نیست ؟

    ضمنآ وقتی خود این شرکت قبلآ اثر را به شکل رسمی توزیع نموده چه اصراری بر توزیع این نسخه ناقص دارد و چرا دیگر مبادرت به تولید نسخه قبلی نمی نماید ؟

    آیا باید نتیجه بگیریم که گذاشتند نسخه های قبلی به فروش برود و حالا که نسخه قبلی کمیاب شده نسخه های غیر مجاز که در انبار خاک میخورد را توزیع کنند ؟

    آیا حق مسلم کودکان ما نیست که آثار سینمائی را به همان شکلی که ساخته و پرداخته گردیده تماشا نمایند ؟

    اگر حدث بنده درست باشد چرا هیچ برخوردی با این مورد و موارد کم و بیش مشابه صورت نمی گیرد ؟

    با تشکر فراوان

    منتظر جوابها هستم .

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید